بهترین AirPods در سال 2023: کدام ایرپاد اپل برای شما مناسب است؟

هدفون‌های اپل (EarPods)، هدفون‌های ضعیفی بودند که با هر آیفون جدید عرضه می‌شدند. آنها برای انجام کارهای مختلف جوابگو بودند اما عملکرد عالی‌ای نداشتند. امروزه اپل یک کمپانی حرفه‌ای در حوضه فناوری است. در واقع، محصولاتی که در خطوط هدفون AirPods و Beats ارائه می‌شوند، جزو بهترین هدفون‌های بی‌سیم و بهترین هدفون‌های روی گوش در بازار هستند.

بهترین AirPods در سال 2023: کدام ایرپاد اپل برای شما مناسب است؟

1- Apple AirPods Pro 2

Apple AirPods Pro 2 در رتبه اول قرار داد، زیرا ارتقای قابل توجهی نسبت به AirPods Pro اصلی دارد، عملکرد صوتی فوق‌العاده و ANC خیره‌کننده را در یک فضای جمع‌وجور، بی‌سیم و همچنان بسیار شبیه به AirPods ارائه می‌دهد.

Apple AirPods Pro در اولین راه‌اندازی موج‌هایی ایجاد کرد که ANC و صدای بهتر را به فرم فاکتور AirPods آورد. اکنون Pro 2 به لطف درایورها و آمپلی فایرهای جدید، عملکرد صوتی فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد. همچنین یک ANC بهتر روی برد آن نیز وجود دارد که به طور قابل توجهی مؤثر است و تقریباً تمام صداهای خارجی را مسدود می‌کند.

عمر باتری نیز نسبت به نسخه‌های قبلی افزایش قابل توجهی داشته است. کیس این ایرپاد نیز بازسازی شده است و دارای استاندارد IPX4 مقاومت در برابر آب برای دوش های سبک و تعریق و همچنین یک بلندگوی داخلی است تا در صورت گم شدن بتوانید آن را پیدا کنید.

Apple AirPods Pro 2

2- Apple AirPods Max

ایرپاد مکس اپل یکی از مورد انتظارترین هدفون‌های تاریخ بود. وقتی بالاخره ایرپاد مکس وارد بازار شد، همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، کیفیت صدای خوب، چیز عجیبی نیست. دارای طراحی و ساخت محکم بود.همچنین، استفاده از کنترل‌های فیزیکی برخلاف کنترل‌های voguish swipe که به نظر می‌رسد این روزها بیشتر هدفون‌های بی‌سیم از آن‌ها استفاده می‌کنند، یکی دیگر از نکات مثبت این ایرپاد حساب می‌شود.

اما نقطه‌ضعف این ایرپاد، قیمت آن است. اپل همیشه فناوری‌های لوکسی را با قیمتی بالاتر از حد متوسط ایجاد کرده است. با قیمتهای بالا این ایرپادها، قابل درک است که چرا بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند به جای چنین محصولاتی، هدفون‌های اقتصادی بخرند.

AirPods Max همچنین دارای یک کیس است که به طور خودکار ایرپاد را در حالت استندبای کم مصرف قرار می‌دهد و پس از 18 ساعت به حالت انرژی کمتر نیز می‌رود. این یک نکته مثبت است اما خود کیس فوق‌العاده زشت است.

Apple AirPods Max

3- Apple AirPods (3rd generation)

ایرپادهای اپل (نسل سوم) از نظر عملکرد صوتی، اتصال و طراحی گام بزرگی نسبت به پیشینیان خود دارند. ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی صوتی فضایی و EQ تطبیقی، این ایرپاد را از رقبا متمایز می‌کند، در حالی که طراحی جدید و ظریف‌تر حسگرهای خازنی، نیرو را به هدفون‌های بی‌سیم واقعی می‌آورد.

AirPods 3 به طور شگفت‌انگیزی برای استفاده در اکوسیستم گسترده‌تر اپل بهینه‌سازی شده‌اند، بنابراین کاربران اندروید بسیاری از ویژگی‌های اضافی را که آنها را از سایر هدفون‌های بی‌سیم واقعی موجود در بازار متمایز می‌کند، از دست می‌دهند. به علاوه، عدم حذف نویز در این ایرپاد باعث کاهش قیمت آن شده است.

Apple AirPods (3rd generation)

4- Apple AirPods (2019)

AirPods (2019) برای گوش دادن به موسیقی معمولی یا برقراری تماس تلفنی کار می‌کند ولی نباید انتظار صدای دلنشین را داشته باشید. AirPods (2019) با یک کیس شارژ بی‌سیم اختیاری عرضه می‌شود، به این معنی که می‌توانید به جای چسباندن کابل به پورت شارژ لایتنینگ در پایین قاب، از یک شارژ سازگار با Qi برای تامین انرژی استفاده کنید. همچنین کاهش قیمت به آنها داده شده است که آن را به یکی از ارزان‌ترین ایرپادهایی تبدیل کرده است که می‌توانید بخرید.

Apple AirPods (2019)

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه علم و فناوری با ما در سایت مسترمگ همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *