.سلام دوستان. امروز با بررسی بازی زیبای Witcher Wild Hunt  در خدمت شما هستیم. ساخته شده توسط استودیوی لهستانیCD PROJEKT  که یکی بهترین سه گانه گیم تبدیل شد. و بهترین حس توی دنیای ای پر از سحر و جادو و همینطور هیولا های خیلی قدرتمند .

با مستر مگ بررای بررسی این بازی زیبا همراه باشید.

معرفی بازی

معرفی بازی جذاب Witcher Wild Hunt

در Witcher Wild Hunt داستان زندگی شخصیت بسیار محبوب ینی گرالت از ریویا (Geralt of Rivia) را به تصویر میکشد. که خیلی ها اون رو به نام گرگ میشناسند. جنگجویی که با یک شمشیر انسان های پلید و شمشیر دیگرش هیولاها رو نابود میکند.

شاید برایتان سوال باشد برای چی باید به آنها لقب ویچر داده شود؟

این جنگ جو ها از بچگی طی آزمایشات بسیار سخت و همینطور تمرین های به شدت سنگینی قرار میگرفتن در حالی که خیلی از آنها جان خود را از دست داده بودند. و آنهایی که زنده میمانند به بهترین جنگجو ها در مقابل انسان ها و همینطو هیولا ها تبدیل میشدند.

البته باید بگویم یک نوع کارت بازی همراه با کارت های بخصوص کارکترها در این بازی موجوده که در بیشتر مراحل بدردتون میخوره و اگر بتوانید شخصی را شکست دهید کارت او مال شما میشود.

در این بازی شما اگر سری قبلی بازی ویچر را در سیستم یا کنسول خود تمام کرده باشید برنامه نویس ها دستوری به بازی دادند .که شما بتوانید ادامه داستانی که در قسمت قبلی این سری بازی کردید را ادامه دهید در غیر این صورت بازی برای شما استوری لاین عادی قرار میدهد.

فراموش نکنید هر یک از تصمیمات شما در بازی پایان جدا گانه ای دارد پس در گرفتن بیشتر از تصمیمات خود با دقت فکر کنید و بعد انتخاب کنید.

داستان بازی

سه دشمن قدرتمند Witcher Wild Hunt

ما در این قسمت درمورد قسمت سوم این بازی یعنی Wild Hunt بحث میکنیم . این کلمه به معنی به معنی پوشیدن زره می باشد. و در این قسمت گرالت به دنبال دختر خود یعنی سیری (Siri) میگردد. تا به او کمک کند تا ارتش وایلد هانت را شکسنت دهد و او را نجات دهد.

فکر میکنید سیری دختر حقیقی گرالت است؟ باید بگم خیر .

گرالت در خود بازی هم میگوید که تمام ویچر ها عقیم هستن بخاطر قدرتی که بهشون میرسه نمیتونن دیگر بچه دار شوند. همان تقریبا نقد جمله برای هر چیزی باید بهایی داد هستش.

شما در بازی باید به دنبال ینیفر (Yennefer) و تریس مریگولد (Triss Merigold) بگردید تا با آنها نیز کمک بگیرید و همینطور اتفاقات گذشته رو حل کنید.

همینطور از بهترین متعحد خود یعنی وزمیر (Vesemir) و جاسکیر (Jaskier) یا همان دندلاین قافل نشید به اونها به شما کمک میکنند تا بهتری به دنبال سیری بگردید .

وزمیر به عنوان پدر ویچر ها تعلیم دهنده شون و همینطور یه موحبت به حساب میاد و یکی از مورد اعتماد ترین افراد برای گرالت به حساب می آید و بیشترین زمان را با اون سپری کرده.

گرالت در ابتدا به دنبال رد هایی ینیفر میگرده تا بتونه پیداش کنه و باهاش درمورد سیری صحبت کنه.

بعد از هی تایمی گرالت خواب میبینه که ارتش وایلد هانت به سیری و چیز هایی که اون رو آروم میکنه حمله کردند و همه چی رو نابود کردند .

از خواب که میپره ویزمیر در کنارش نشسته و سوال میپرسه: چیشده؟ انتخابش یه عهده شماست که براش خواب رو تعریف کنید یا خیر. بیشتر این داستان بر طبق انتخاب های شما رقم میخوره . و میتوانید هرطور که میخواهید داستان خود را پیش ببرید.

امیدوار داستان بازی شمارو هم کنجکاو کرده باشد.

حالت های بازی

دنیای جذاب Witcher

Witcher Wild Hunt شامل مود های :فقط داستان.متوسط.سخت.و خیلی سخت هستش. و بخاطر اینکه بازی داستانی هستش همه به صورت انفرادی آن را بازی میکنند.

و جدی اگر علاقه به سحر و جادو و همینطور دوران شمشیر زنی دارید شدیدا این بازی رو بهتون پیشنهاد میکنم. (به شخصه پیشنهاد میکنم تمومی اندینگ های این بازی رو تجربه کنید چون ازش خسته نمیشید)

به دنبال ماجراجویی بروید همه آیتم هارا کشف کنید و همینطور با سخت ترین هیولاها بجنگید. لازم به ذکر است بعضی از معموریت ها نیاز به اتمام یم یا دو ماموریت فرعی میباشد در غیر این صورت در نقشه محل ماموریت بعدی را به شما نشن نمیدهد. و البته برای تموی مراحل باید لول یا سطح شما به اون مرحله برسد در غیر این صورت بازی برای شما بسیار سخت خواهد شد.

شما میتوانید سطح مهارت های خود رو افزایش دهید. طی آموزشی که گرالت در Kaer Morhen داشته که شامل :

حرکت Aard :

وقتی گرالت از این قدرت استفاده میکنه . از مقدار زیادی انرژی telekinetic برای گیج کردن . ضربه زدن یا هل دادن دشمنان در مسیرش استفاده میکنه.  و همچنین میتونه برای از بین بردن هر شی از سر راه خودش استفاده کنه. این جادو مخصوص موقع ای است که گرالت مجبوره با دشمنانی بجنگه که اون رو دوره کردند یا تعدادشون زیاده . وقتی همه با هم حمله کنن میتونه با این قابلیت کمی وقت بخره و بهشون حمله کنه.

یردن (Yrden) :

این قدرت خیلی با بقیه جادو ها متفاوته. که به عنوان یک تله جادویی استفاده میشه. که میتونه دشمنان رو به دام بندازه یا گیج کنه.  این جادو تا حد زیادی سرعت دشمن ها رو کم می کنه تا گرالت زمان کافی رو برای حمله داشته باشه.

اکسی (Axii) :

کسی میتونه داخل و خارج نبرد به کار برده شه. مخصوصا در بعضی ماموریت ها که قابلیت نوعی هیپنوتیزم داره. در مراحل شما میتوانید برای بهتر گرفتن جواب یا رهنمایی از این قدرت استفاده کنید و یک نوع روش تقلب حساب میشه و در نبرد برای گیج کردن دشمنان برای چند ثانیه استفاده کنید.

ایگنی (Igni) :

ایگنی قابلیت بنظرم خیلی بدرد بخوری در فایت ها هستش. این قدرت به گرالت اجزا میده آتیشی به سمت دشمنانش یزنه و هم کمی جونشون رو کم کنه و همینطور کمی گیجشون کنه. لازم به ذکره اگر به درستی ارتقاش بدید یک قدرت خیلی خفن میشه ازش حساب برد.

کوئن (Quen) :

این قدرت میتونه به گرالت یک قدرت دفاعی میده که میتونه برای حملات خیلی مفید باشه و از اون محافظت کنه. و در مقابل یک دشمن خیلی قوی و همینطور تعداد دشمن های زیاد میتونه بدرد بخوور باشه.

نقاط ضعف و قدرت

Geralt of Rivia نقاط ضعف:

شما میتوناید به باگ های بازی بپردازید

اسب شما به محل نمیرسه

هر از گاهی بین جایی گیر میکنید

هیولاها ممکنه دیده نشند ولی شما دمیج بخورید

شاید به زیر زمین کشیده بشید

نقاط قوت:

گرافیک خیلی خوب این بازی

داستان سرایی به شدت عالی

فضا و حس حال خیلی خوب بازی

جنگ ها و انتخاب های مناسب بازی

بهترین اندینگ ها

و همینطور شخصیت های بسیار محبوب

تاریخ انتشار

Witcher Wild Hunt در 18 می 2015 برای کنسول های Playstation 4 و XBox one s  و  PC  منتشر شد. و بسته های الحاقی  آن مانند  Blood and Wine برای این بازی منتشر شد که کمی داستان بازی برای دوست داران کمی بیشتر ادامه پیدا کند. دنیایی پر از سحر و جادو و همینطور هیولاها بنظرم خیلی حال بده نه؟

پردازنده مورد نیاز

بر اثاث رمانی جذاب حداقل سیستم  مورد نیاز

پردازنده: Core i5-2500K 3.3 GHz یا AMD Phenom II X4 940

حافظه رم: 6 Gig

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 660 یا AMD Radeon HD 7870

سیستم عامل: ویندوز 64 bit (نسخه ویستا، 7 یا 8)

فضای مورد نیاز : 40 Gig

بهترین سیستم برای بازی

پردازنده: Intel Core i7 3770 3.4 GHz یا AMD FX-8350 4 GHz

حافظه رم: 8 Gig

کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 770 یا AMD Radeon 290

سیستم عامل: ویندوز 64 bit (نسخه ویستا، 7 یا 8)

فضای ذخیره سازی: 40 Gig

جمع بندی

این بازی یک داستان بسیار زیبا را برای ما بازگو میکند که یک ویچر در تمومی لحظات زندگی اش باید تصمیم های سختی بگیرد .شما میتوانید در این بازی بهترین تجربه برای سحر و شمشیر رو به همراه عشق و علاقه پیدا کنید . پیشنهاد میکنم حتما این سه گانه زیبا رو تجربه کند.

خیلی ممنون که تا اینجا کار با مستر مگ همراه بودید.:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *