این روزا تهیه یه گوشی که از لحاظ اقتصادی به صرفه باشه به یکی از مهم ترین دغدغه های مردم تبدیل شده. در کنار اون طراحی و ساخت مناسب و قابل قبول برای این محصول هم جز اصلی ترین نیاز هاست . برند قدیمی موتورولا با آگاهی به این قضیه گوشی E32s رو تولید و روانه بازار کرد. گوشی که به نسبت رقبای خودش تو اون برهه زمانی از نظر اقتصادی گوشی  خوبی بود و با استقبال نسبتا خوبی از طرف کاربران مواجه شد. تو این مقاله میخوایم به بررسی موبایل موتورولا E32s بپردازیم و شمارو بیشتر با این محصول آشنا کنیم.

بررسی مشخصات موبایل موتورولا E32s

طبق روال همیشگی بررسی هامون توی بحث تلفن های همراه میپردازیم به مشخصات این گوشی و اون ها رو برای شما توضیح میدیم.

ابتدا به مشخصات صفحه نمایش این گوشی میپردازیم .صفحه نمایش 6.5 اینچی که از پنل IPS LCD با رزولوشن 720 استفاده میکنه. به خاطر LCD بودن نمایشگر شما توی محیط های

 

مختلف تصویر با کیفیتی رو نخواهید داشت . به صورت کلی کیفیت صفحه نمایش توی این گوشی معمولی هست.

درباره باتری این گوشی هم به صورت خلاصه وار بخوایم بگیم تقریبا استاندارد یک وشی رعایت شده و مورد خاصی دیده نمیشه. باتری 5000 میلی آمپر بر ساعت با شارژ 15 وات هست. همچنین درگاه اتصال این گوشی  از نوع USB Type-C 2.0 هست و جز نسل جدید به حساب میاد.

پردازنده این گوشی که در واقع مهم ترین بخش اون هم محسوب میشه Mediatek Helio G37 هست . پردازنده این گوشی 8 هسته داره که چهار هشته اون 1.8 گیگاهرتزی و چهار هسته دیگه اون 2.3 گیگاهرتزی هست. مقدار قابل قبولی که میتونه خیال مارو از انجام کار های روز مره بدون ارور یا مشکل خاصی راحت بکنه. اما تو بحث گیمینگ این گوشی برای کار توصیه نمیشه.

اما رم و حافظه داخلی این گوشی . اگه بخوایم ایده آل ترین حالت ممکن رو بررسی کنیم ؛ رم این گوشی 4 گیگابایت هست. مقداری که برای کار با نرم افزار هایی مثل اینستاگرام مناسب هست اما ابدا برای بازی های اندرویدی همچون فورتنایت توصیه نمیشه. حافظه داخلی این گوشی 64 گیگابایت هست که مقدار نسبتا  قابل قبولی به حساب میاد .

همونطور که گفتیم این میزان ایده آل برای رم و حافظه هست . این گوشی تو حالت رم 3 حافظه 32 و رم 3 و حافظه 64 گیگابایتی هم عرضه شده که طبعا قیمت آن ها هم متفاوت هست.

طراحی گوشی موتو ای 32 اس موتورولا

درباره سخت افزار این گوشی صحبت شد و درکنارش سایر ویژگی های ظاهری انی گوشی رو هم تا حدودی مورد بررسی قرار دادیم. تو این قسمت میخوایم درباره طراحی گوشی mono

صحبت کنیم و بگیم چرا این گوشی منحصر به فرد هست. در رابطه با طراحی گوشی چند نگته حائز اهیمت هست. گوشی موتو E32s موتورولا داری ابعاد 164 در 75 در 8.5 میلی متری هست و وزن اون هم 185 گرم هست. این مقدار وزن باعث شده شما بتوانید با یک دست در ساعات طولانی با این  قسمت میخوایم طراحی این گوشی رو بررسی گیم تلفن همراه هوشمند کار کنید، بدون آنکه مچ دستت هاتون درد بگیره.

دوربین گوشی موتو ای 32 اس موتورولا

اگه شما اهل عکاسی و فیلم‌برداری هستید، گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E32s آن چیزی نیست که دنبالش می‌گردید. دوربین‌های پشت این گوشی در واقع شامل دوربین واید 16 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی هست(در واقع سه نوع دوربین در یک دوربین). لنز دوربین واید 26 میلی متری هست و میتونه تمرکز روی تصویر و کیفیت نمایش نسبتا قابل قبولی زمان عکس  برداری داشته باشی.

دوربین پشت میتونه با کیفیت 1080 فیلم‌های با کیفیت خوبی رو میتونه ضبط کنه. این گوشی نرخ فریم  30 fps بوده که بر اساس قیمت تعیین شده عدد ، عدد قابل قبولی هست.ن

بررسی اسپیکر موتورولا Moto E32s

با مقاله بررسی موبایل مونورولا E32s با ما همراه باشید. تک اسپیکر گوشی بلندیو  معمولی داره و چیز به اون صورت خاصی نیست.خیلی کیفیت و تفکیک صدای مناسبی نداره و با افزایش صدا بالاتر از 80 درصد و یا صداهای خیلی ریز نویز دیده میشه(دقیقا همون مواردی که باعث میشن طرف به کلی سمت خریدن همچین گوشی نیاد)

و اما قسمت نهایی بررسی مقاله ؛آیا موبایل Motorola Moto E32s ارزش خرید دارد؟

خب با توجه به تفاسیری که گفته شد  میپردازیم به بخش نهایی مقاله اونم اینکه آیا این گوشی ارزش خرید کردن را داره . ابتدا میپردازیم به تاریخ عرضه ی گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E32s در دوم ژوئن 2022 انجام شد و و طبق آمار و رتبه بندی محصولات این گوشی جز موارد مقرون به صرفه بود.  گوشی موبایل موتورولا مدل Moto E32s همان‌طور که مشاهده کردید،

سی پی یو و رم مناسبی برای انجام کارهای روزمره داشت و از طراحی و رنگ زیبایی برخوردار است. در مقابل دوربین آن تعریف آن چنانی ندارد و در شب تصاویر با کیفیتی را نمی‌تواند ثبت کند. به صورت کلی این گوشی با توجه به قیمت 5 میلیونی که داره میتونه گزینه مناسبی برای شما باشه البته اگه دغدغه مسائلی مثل کیفیت دوربین فیلمبرداری یا حافظه زیاد رو نداشته باشید در غیر این صورت ما به شما گزینه هایی مثل  آیفون 6 رو به شما پیشنهاد میکنیم.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه علم و فناوری با ما در سایت مسترمگ همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *