باسلام خدمت همراهان عزیز مستر مگ امروز میخوایم بهترین پردازنده برای رندرینگ رو به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید

Intel یا AMD مسئله این است

در سال 2023 دو پردازنده فوق العاده قدرتمند وارد بازار شدن این دو غول پردازشی به نام های Ryzen 9 7950x  و Intel core I 9 14900K هستن در سال های قبل (2014 به قبل) در اکثر زمینه ها حرف اول را همیشه اینتل میزد چه در رندرینگ و چه در گیمینگ اما بعد از معرفی سری خوش ساخت Ryzen ای ام دی حرف برای گفتن داره.

در سال 2023 که این مقاله رو برای شما عزیزان منتشر میکنم رقابت اینتل و ای ام دی وحشتاک شده و در اکثر زمینه های پردازشی پا به پای هم جلو اومدن.

بهترین پردازنده برای رندرینگ
بهترین پردازنده برای رندرینگ

بهرتین پردازنده رندرینگ AMD Ryzen 7950x

فرکانس توربو : 5.7 ghz

فرکانس پایه :4.5ghz

L3 Catche : 64 MB

TDP = 170W

تعداد هسته :16

تعداد رشته :32

بله من هم مثل شما با دیدن فرکانس پایه و توربو شگفت زده شدم با این فرکانس بالا قدرت خیلی خوبی در پردازش بالا در واحد ثانیه داره و کار رو خیلی سریع تر پیش میبره فرکانس پایه فوق العاده بالایی داره طوری که هنوز خیلی از سی پی یو ها فرکانس توربوشون به فرکانس پایه این مدل پردازنده هم نمیرسه با 16 هسته و 32 رشته قوی ترین پردازنده AMD برای رندرینگ در سال 2023 محسوب میشه.

بهترین پردازنده برای رندرینگ
بهترین پردازنده برای رندرینگ intel و amd

بهرتین پردازنده رندرینگ Intel   I 9 14900k

تعداد هسته :24 (E+P)

تعداد زشته:32

فرکانس پایه :6ghz

فرکانس توربو:3.2P+2.4E

TDP:253W max-125W base

L3 Catche:32MB

حتی فرکانس توربو از 5.7AMD هم بیشتره و جای هیچ بحثی در فرکانس این پردازنده که بالاترین فرکانس حال حاضر جهان را دارد نمیونه. این پردازنده دارای 24 هسته که شامل هسته های Performance و کم مصرف هستن که باعث مدیریت توان مصرفی میشه و در نتیجه پردازنده در پردازش های سبک و نیمه سنگین به دمای زیادی نمیرسه و خنک میمونه  این پردزنده با 24 هسته و 32 رشته قوی ترین پردازنده Intel  برای رندرینگ در سال 2023 محسوب میشه.

برای بررسی تخصصی پردازنده Intel Core I 9 14900K کلیک کنید.

بهترین پردازنده برای رندرینگ
بهترین پردازنده برای رندرینگ

جمه بندی

برای رندرینگ تعداد هسته اهمیت زیادی داره و هردوی این پردازنده ها از تعداد هسته های بالا استفائه میکنند( با فاکتور گرفتن پردازند های سرور) بهترین پردازنده های رندرینگ هستن وتا چندین سال اینده میتونه به راحتی نیاز کاربران در حیطه ی رندرینگ رو برطرف کنه نتیجه گیری اخر رو با شما میزارم به نظرتون کدوم پردازنده در رندرینگ در سال 2023 بهتر عمل میکنه AMD یا Intel.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *