سرعت یک وبسایت تاثیر بسیار زیادی  در موفقیت آن دارد به همین دلیل امروز تصمیم گرفتیم وبسایت های رایگانی را برای تست سرعت سایت وردپرسی و درواقع آنالیز آن معرفی کنیم. حالا این سوال مطرح میشود که چرا سرعت مهم است؟ زیرا سرعت یکی ازمهمترین فاکتورهای  گوگل است و باید به آن پرداخته شود. از طرفی وقتی کاربران با سرعت پایین در بارگذاری مواجه شوند وبسایت را ترک خواهند کرد و تمایلی به بررسی آن ندارند.

تست سرعت سایت وردپرسی

در زیر لیست وبسایت هایی که به صورت رایگان برای تست سرعت قرار است بررسی شوند را برای شما لیست کرده ایم:

Pingdom

تست سرعت سایت وردپرسی

یک وبسایت بسیار کاربردی و  پیشرو به عنوان سرویس مانیتورینگ است و جالب تر از همه رایگان بودن آن با داشتن چنین  امکانات زیادی است . شما میتوانید نحوه بارگذاری, فیلتر محصولات سایت، سایز و کیفیت فایل و زمان بارگذاری آن و اندازه هر صفحه از سایت و در نهایت تست سرعت وردپرس بررسی کنید. این وبسایت به علت سادگی بسیار در استفاده و کاربردی بودن آن، محبوبیت خوبی بدست آورد و مورد استفاده بسیاری قرار گرفته است.

Google PageSpeed Insights

تست سرعت سایت وردپرسی

طبق گفته های خود گوگل از سال 2010 سرعت صفحات وبسایت فاکتوربسیار مهمی در سئو به حساب می آید. به همین دلیل یکی از ابزارهایی که خود شرکت گوگل برای اینکار معرفی کرده Google page speed insight میباشد. این سایت برای تست سرعت وردپرس در کامپیوتر و سایر ابزارها مانند گوشی موبایل و … امکان پذیر است.

با بررسی های زیاد این وبسایت به سایت شما نمره میدهد که رتبه بندی آن از ۵ تا ۱۰۰ میباشد.

و بهترین نمره ایی که میتوانید دریافت کنید از ۸۵ به بالا میباشد.

GTmetrix

تست سرعت سایت وردپرسی

یکی دیگر از وبسایت های معروف برای بررسی و آنالیز سایت ها و تست سرعت سایت وردپرسی وبسایت GTmetrix میباشد . کارکردن با این سایت بسیار کاربردی و آسان بوده این وبسایت تمامی قسمت های سایت شمارا بررسی و آنالیز میکند و به صورت یک لسیت کامل و چارت بندی شده به شما تحویل میدهد.

DareBoost

تست سرعت سایت وردپرسی

این سایت نیز یک سرویس دیگر برای تست سرعت سایت وردپرسی میباشد ، کارایی صفحات مانیتورکردن سایت، آنالیز وبسایت از لحاظ سرعت، سئو، کیفییت و امنیت میباشد. اما اگر از نسخه ی پرمیوم آن استفاده کنید به صورت کاملا اتوماتیک 5 بار در ماه گزارشی کامل از وبسایت در اختیارشما قرار میدهد. برای خرید اشتراک پرمیم این سایت نیاز به حساب ارزی خواهید داشت.

Load Impact

تست سرعت سایت وردپرسی

یکی از بهترین و کاربردی ترین وبسایتها و  ابزارها برای تست چگونگی عملکرد وبسایت شما  است. شما میتوانید به صورت کاملا  رایگان سایت خود را تست کرده و گزارش ماهانه دریافت کنید.

با کمک این ۵ سایت و بزار که در اختیار شما گزاشته شده میتوانیید وبسایت خود را به صورت کامل بهینه کنید و مشکلات آن را شناسایی و حل کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه علم و فناوری با ما در سایت مسترمگ همراه شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *