با معرفی  بهترین بازی های شوتر در خدمتتون هستیم.ابتدا باید بهتون بگم منظور از گیم شوتر چی هستش؟به بازی هایی که مبنای ان بر اساس تیراندازی و جنگ و گلوگه هست رو ما به اسم شوتر میشناسیم.

معرفی بازی های شوتر(FPS)

منظور از FPS چیه؟ first person shoter یعنی سبک بازی های تیر اندازی و شوتینگ اول شخص،که امروزه یکی از پرظطرفدار ترین سبک گیم می باشد و اکثر بازیکنان توانایی انجام این سبک بازی را دارند.

Call Of Duty Warzone ll

بهترین باز
گیم شوتر بتل رویال

و اما یکی از معروف ترین بازی های شوتری که وجود داره میتونم به Call Of Duty Warzone ll اشاره کنم که توسط شرکت اکتیویژن (Activision)ساخته شده البته کمپانی های دیگری هم به ساخت این بازی کمک کرده اند اما معروف ترین انها موردی بود که خدمتتون عرض کردم.

این بازی توسط 2 لانچر بنام های Battlenet & Steam قابل دانلود و اجرا هستند.

حجم بازی

به دلیل سنگین و بالا بودن گرافیک این بازی،مقدار فضای مورد نیاز این بازی بالا بوده و به مرور با اپدیت هایی که در اینده و پس از انتشار بازی می اید بازی سنگین تر هم میشود.

 حداقل سیستم مورد نیاز

  • ویندوز: 10 (64بیت)
  • پردازنده : Intel Core i5-3570 یا AMD Ryzen 5 1600X
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 960 یا AMD Radeon RX 470
  • حافظه ی کارت گرافیکی: 3G
  • حافظه ی رم: 16G
  • فضای مورد نیاز: 25گبگ

در حال حاضر حجم این بازی با چیزی حدود :115 گیگ می رسد که واقعا هم بازی با گرافیک باید این حجمو داشته باشه.

سبک گیم

نمیدونم با سبک بتل رویال اشنایی دارید یا نه اما این سبک معروفه به سبک زنده ماندن یا (survival)چون شما با دست خال رو نقشه با هواپیما فرود میاید و باید با پیدا کردن اسلحه و مهماتش باقی پلیر های بازی رو که همه انلاین هستن مثل خودتون شکست بدین و تنها فرد یا گروهی باشین که از مپ خارج میشید و بازیو می برین!

Counter-Strike 2

cs:go
بهترین شوتر گروهی

این بازی که در حال حاضر چیزی از انتشارش نمیگذره و به تازگی عرضه شده به Cs 2 هم معروفه و نسخه ی ارتقا یافته ی نسخه ی قبلی خودش ینی CS:GO می باشد.

فکر نکنم این بازی نیازی به توضیح داشته باشه چون چندین ساله داره نسخه هاش پشت سر هم با بهبود گرافیگی و گیم پلی منتشر میشه و مطمنم همتون تو گیم نت ها این بازیو تجربه کردید.

لانچر این بازی هم برنامه ی steam می باشد که بالاتر اون رو معرفی کردم

سال ساخت و حجم

این گیم بسیار جذاب و گروهی از سال 1399 تا به امروزه در حال ساخت بوده و سعی کرده تا بهترین عملکردو در اختیار بازیکنانش قرار بده.

حجم این بازی :16گیگ می باشد

سبک بازی

این بازی یه شوتر به تمام معناس و تونسته به خوبی حس تیراندازی و رقابتو به پلیرهاش منتقل کنه.این بازی داراری تنوع اسلحه ی بالایی می باشد که شما با خریدن انها داخل بازی میتونید حسابی لذت ببرید.این بازی هم سبم های مختلفی برای بازی داره که میتونید اونارو بازی کنید و لول خودتونو بالاببرین

Rainbow six saige

این یکی مورد علاقه ی خودمه!

این بازی بیش از 80 تا اوپراتور داره که هر کدوم قابلیت خاص خودشونو دارن و با خریدن هرکدومشون میتونی سبک بازی مختلفیو از خودت نشون بدی

سبک بازی

این بازی به صورت ده نفرعه انجام میگیره،که دوتا گروه 5نفره رو شامل میشه که رو به روی هم به جنگ می پردازید و هر تیمی ماموریت خودشو انجام بده برده اون دسته.

سیستم مورد نیاز

  • پردازنده:AMD Ryzen 3 1200 یا  core i5-4460
  • کارت گرافیک:نویدیا GeForce GTX 960 با ۴ گیگ VRAM یا AMD RX 560 با ۴ گیگابایت VRAM
  • رم:8 گیگ
  • فضا ذخیره سازی:85گیگ
  • سیستم عامل:ویندوز 10 (64بیت)

اگر می خواهید عملکردی عالی داخل این گیم جذاب دریافت کنید حتما یه سر به این پردازنده بزنید

بهترین گیم های شوتر
شوتر با گیم پلی خاص

Apex Legend

این بازی تقریبایچیزی بین وارزون و rainbow هستش چون هم بتل رویاله هم یه دارای شخصیته که هر کدومشون قابلیت خاصی دارن و میتونید با استفاده از قابلیتاشون برنده اون جنگی که پیش روتونه بشید این گیم هم جز  گیم های سخت و حجم بالا محسوب میشه.

بهترین بازی های شوتر
شوتر خفن

سیستم مورد نیاز

  • سیستم عامل: ویندوز 7 65 بیتی
  • پردازنده:اینتل Core i3 6300 یا ای ام دی FX 4350
  • کارت گرافیک:انویدیا جی‌فورس GT 640 یا ای ام دی رادئون HD 7730
  • رم:6گیگ
  • فضای ذخیره سازی:22گیگابایت

تمامی این سیستم های مورد نیازی که معرفی شده حداقل ان ها می باشد اگر بهتر دارید که خوشبحالتون XD 

جمع بندی

این همه گیم تو دنیا وجود داره اینا یسری از خوباش بود که تونستم بهتون معرفی کنم امیدوارم بازی کنید و لذت ببرید،امیدوارم بتونم معرفی بازی ها دیگر با ژانر های مختلف و سبک های جذاب دیگه در خدمتتون باشم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *