سلام به شما دوست داران و دنبال کنندگان مجله خبری مستر مگ. امروز با بررسی سیستم مورد نیاز Alan Wake 2 و تحلیل داستان و گیم پلی این بازی با شما هستیم. پس حتما تا آخر مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی

شرکت Remedy Entertainment در سال 2023 بازی Alan Wake 2 را منتشر کرد. این بازی که دنباله ی Alan Wake 1 به حساب می آید ، بعد از گذشت حدودا 13 سال ، توانست هواداران این مجموعه را کاملا راضی کند. بازی موفقی که حتی نامزد برنده شدن بهترین بازی سال هم شد.

Alan Wake 2 توانسته است تا تاریخ فوریه 2024 ، حدودا 1.3 میلیون نسخه را به فروش برساند. آماری که این بازی را به رتبه اول سرعت فروش برای شرکت Remedy Entertainment میرساند. شرکتی که بازی های موفق دیگری مانند Control و Max Payne و Quantum Break را نیز منتشر کرده است. که همین نکته نشان میدهد Alan Wake 2 لیاقت تمام توجه ای که گرفته است را دارد.

مشخصات سیستم مورد نیاز Alan Wake 2

سیستم مورد نیاز Alan Wake 2

حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای Alan Wake 2

  • سیستم عامل (OS): Windows 10/11 64-bit
  • پردازنده (CPU): Core i5-7600K یا AMD Ryzen 5 1600
  • حافظه رم (RAM): 16 GB
  • گرافیک (GPU): Radeon RX 6600 6GB یا GeForce RTX 2060
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 90 GB

مشخصات پیشنهادی برای اجرای Alan Wake 2

  • سیستم عامل (OS): Windows 10/11 64-bit
  • پردازنده (CPU): Core i7-11700K یا Ryzen 7 3700X
  • حافظه رم (RAM): 16 GB
  • گرافیک (GPU): Radeon RX 6600 XT 8GB یا GeForce RTX 3060
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 90 GB

گیم پلی ( Game Play )

سیستم مورد نیاز Alan Wake 2

بازی Alan Wake 2 یک بازی ترسناک تک نفره است ، که داستان خود را بین دو عنصر ترس و روانشناسی جا به جا میکند. و این کار را به گونه ای انجام میدهد که مخاطب را با خود همراه میکند. و طبق گفته ی سازندگان بازی ، بازیکنان برای فهمیدن داستان نیازی به بازی کردن Alan Wake 1 ندارند و با دنبال کردن داستان در این نسخه ، میتوانند تجربه کاملی داشته باشند.

بازی Alan Wake 2 حدود 17 ساعت زمان گیم پلی دارد. مدت زمانی که بعد از اتمام آن مطمئنا آرزو میکنید بیشتر باشد! این بازی از تمام عناصر ممکن برای انتقال حس ترس به کاربر استفاده میکند. استفاده از کات سین هایی ( Cutscene ) که در دنیای واقعی ضبط شده اند هم به بهترین شکل در بازی استفاده میشوند. بازی در کنار Alan Wake ، به شما اجازه کنترل یک شخصیت دیگر ( مأمور FBI ) را به شما میدهد.

تغییرات

چیزی که این شخصیت جدید به بازی اضافه میکند ، احساس کاراگاه بودن است. جایی که شما در کالبد این شخصیت ، به بررسی یک شهر مشکوک و صحنه های جرم میپردازید و باید با استفاده از قابلیت های در دسترس ، معما های بازی را حل کنید. در داستان بازی شما به عنوان مأمور ، به شهری کوچک فرستاده شده اید تا به بررسی صحنه جرمی که توسط یک فرقه نامشخص انجام شده بپردازید.

گیم پلی بازی در کنار تغییرات زیاد ، پیچیده تر از قبل شده است. همین موضوع باعث میشود تجربه Alan Wake 2 کاملا متفاوت از هر بازی ترسناک دیگری باشد. حل معماهای مختلف ، مبارزه با استفاده از روش مبارزه جدید بازی ، فرار از دشمنان یا حتی قایم شدن از آنها ، Alan Wake 2 تمام این گزینه ها را به بازیکنان خود ارائه میکند.

Alan Wake 2 روش مبارزه خود را سری قبلی میگیرد. استفاده از چراغ قوه برای شکست دشمنانی که مانند سایه هستند! در این بازی نقاط ضعف دشمنان ممکن است به شما نشان داده شود ، و شما میتوانید با گرفتن نور روی آن نقاط ، به شکل بهتری با دشمنانی که سایه ای تاریک از گذشته ی خود هستند مبارزه کنید.

همچنین DLC این بازی به اسم Night Springs به شکل رایگان برای کسانی که این بازی را دارند منتشر شده است. و اگر از تجربه ی Alan Wake 2 راضی بودید ، میتوانید DLC آن را تجربه کنید.

سیستم مورد نیاز Alan Wake 2

جمع بندی

بازی Alan Wake 2 میتواند به راحتی یکی از بهترین تجربه های ترسناک شما باشد. این بازی تمام نکات مهم برای موفق شدن مثل داستان جذاب و معمایی و گیم پلی درگیرکننده را در بر دارد. و تجربه ی آن به طور حتم ، به هرکسی که از تجربه ی بازی های ترسناک لذت میبرد ، توصیه میشود.

همچنین اگر علاقه مند به تجربه بازی هایی مانند GTA V یا Elden Ring هستید ، میتوانید با کلیک روی اسامی این بازی ها ، سیستم مورد نیاز آنها را در مجله خبری مستر مگ مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *