قصد داریم به بررسی گوشی سامسونگ note8 بپردازیم. Galaxy Note 8 یکی از محصولات محبوب و قدرتمند شرکت سامسونگ هست که در سال 2017 عرضه شده. این گوشی با ویژگی‌ ها و امکانات ویژه ای که با خودش به همراه داشته، توجه بسیاری از کاربرا و علاقه‌ مندان به تکنولوژی رو به خودش جلب کرد.

تو این مقاله ابتدا میپردازیم به به مشخصات فنی و ویژگی‌ های اصلی Galaxy Note 8  بعد از اون به بررسی صفحه نمایش، دوربین، سخت افزار، و قابلیت‌ های خاص این گوشی و در نهایت درباره مصرف انرژی و بهینه بودن یا نبودن این محصول صحبت خواهیم کرد.

با ما همراه باشید تا در این مقاله به بررسی این گوشی بپردازیم.

بررسی مسخصات note8

خب تو ادامه بررسی گوشی سامسونگ note8 میپردازیم به مشخصات اون و سیستمی که شرکت سامسونگ روی note8 پیاده کرده.

صفحه نمایش: دارای صفحه نمایش Super AMOLED با اندازه 6.3 اینچ و رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل هست.

پردازنده: این گوشی از پردازنده Exynos 8895 یا Qualcomm Snapdragon 835 (در برخی مناطق) با 8 هسته پشتیبانی می‌ کنه.

بدنه پشتی نوت8

حافظه: دارای 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت هست، قابلیت افزایش حافظه با استفاده از کارت حافظه microSD تا 256 گیگابایت هم داره.

دوربین: دو دوربین عقب با رزولوشن 12 مگاپیکسل هر کدام، از قابلیت ثبت تصاویر با فوکوس اتوماتیک و فلاش LED دوگانه پشتیبانی می‌ کنن. همچنین دوربین سلفی با رزولوشن 8

مگاپیکسل هم جلوی گوشی قرار داره.

باتری: دارای باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت هست که قابلیت شارژ سریع و بی‌ سیم رو داره.

سیستم عامل: این گوشی با سیستم عامل Android 7.1.1 (نوقا) عرضه شد و پس از آن به Android 9 (پای) قابل ارتقا هست.

قلم S Pen: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد Note 8، قلم S Pen است که قابلیت‌های خاصی مانند نوشتن و طراحی بر روی صفحه نمایش را فراهم می‌ کنه.(برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قلم S Pen و تاریخچه اون اینجا کلیک کنید)

این مشخصات بر اساس اطلاعات در دسترس در زمان عرضه اولیه Note 8 هستش. به این مورد توجه کنید که ممکن هست بر اساس به‌ روزرسانی‌ های نرم‌ افزاری بعدی، برخی از ویژگی‌ ها و مشخصات تغییر کرده باشن.

بررسی صفحه نمایش گوشی سامسونگ note8

گوشی Samsung Galaxy Note 8 با صفحه نمایشی بزرگ و فوق‌ العاده زیبا ارائه میشه. صفحه نمایش Super AMOLED با اندازه 6.3 اینچ و رزولوشن 1440 در 2960 پیکسل، تصاویری با وضوح و شفافیت بالا رو ارائه میدن.

تکنولوژی Super AMOLED در این صفحه نمایش، باعث تولید رنگ‌ های زنده و واقعی میشه. عمق رنگ‌ ها و تنوع کنتراست تو این صفحه نمایش بسیار برجسته هست و تجربه بصری فوق‌ العاده‌ای رو به کاربرا ارائه میده.

بررسی Galaxy note8

علاوه بر این مورد، این صفحه نمایش به نسبت تلفن‌ های هوشمند دیگه، نسبت صفحه به بدنه بالا و نسبت تصویر 18.5: 9 رو داره که تجربه بصری بزرگتری رو به کاربرا ارائه میده. این نسبت تصویر، برای تماشای ویدیوها، بازی‌ ها و استفاده از قلم S Pen بسیار مناسب هست.

به طور کلی بخوایم بگیم این گوشی با تنوع بصری بالا و کیفیتی که ارائه میده توی این زمینه ( کیفیت ارائه تصویر) یکی از گوشی های برتر هست و میتونه نیاز شما رو در حد معمول ارائه بده.

بررسی دوربین

تو ادامه مقاله بررسی گوشی سامسونگ note8 میپردازیم به دوربین این گوشی.  note8 با سیستم دوربین قدرتمندی عرضه شده  که به علاقه‌ مندان به عکاسی و فیلم‌ برداری امکانات بیشتری رو ارائه میده.

این گوشی  دو دوربین عقب با رزولوشن 12 مگاپیکسل داره . این دو دوربین با دقت و کیفیت بالا، امکان عکاسی با فوکوس اتوماتیک، فلاش LED دوگانه، ثبت تصاویر HDR و ضبط ویدیو با کیفیت 4K رو فراهم می‌کنن. همچنین، با استفاده از قابلیت دیجیتالی 2X زوم،شما میتونید بدون افت کیفیت تصاویر رو بزرگنمایی کنید.

دوربین سلفی هم تو این گوشی با رزولوشن 8 مگاپیکسل قرار داره. این دوربین با وضوح بالا و ویژگی‌ هایی مثل فوکوس اتوماتیک، ثبت تصاویر HDR و ضبط ویدیو با کیفیت 1440p، امکان عکاسی سلفی و عکس های با کیفیت و شفافیت بالا رو بوجود آورده.

همچنین، این محصول با وجود تکنولوژی‌ های پیشرفته مثل تثبیت کننده اوپتیکال تصویر (OIS)، قابلیت عکاسی در شرایط نوری ضعیف، تشخیص لبخند و تشخیص چهره رو هم داره.

به طور کلی، دوربین‌ های قدرتمند Galaxy Note 8 با رزولوشن بالا، امکانات فراوان و عملکرد عالی رو در شرایط مختلف، به کاربرا امکان عکاسی و فیلم‌برداری با کیفیت و شفافیت بالا رو میده.

بررسی سخت افزار گوشی سامسونگ note8

ظاهر و بدنه note8

این گوشی با سخت افزار قدرتمندی تجهیز شده  که به کاربرا امکانات و عملکرد برتری رو فراهم کرده.

این گوشی از یک پردازنده قدرتمند Octa-core بهره میبره که ترکیبی از چهار هسته با سرعت 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته با سرعت 1.7 گیگاهرتز هست. این پردازنده قدرتمند همراه با 6 گیگابایت حافظه رم، عملکرد سریع و قدرتمندی رو به کاربرا ارائه میده. با این سخت افزار قدرتمند، کاربران میتونن به راحتی بازی‌ های سنگین رو اجرا و وظایف چندگانه رو به راحتی انجام بدن.

در زمینه ذخیره‌سازی، Galaxy Note 8 دارای حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت هست که با استفاده از کارت حافظه microSD ااین حجم قابل ارتقا هست. این حافظه بزرگ به کاربرا امکان ذخیره‌ سازی عکس‌ها، ویدیوها و فایل‌ های دیگه رو با خیال راحت میده.

همچنین، این گوشی با باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپرساعت تجهیز شده که با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع، به سرعت شارژ میشه. همچنین، این گوشی از قابلیت شارژ بی‌سیم هم پشتیبانی میکنه.

به طور کلی، سخت افزار قدرتمند Galaxy Note 8 با پردازنده قدرتمند، حافظه بزرگ و عملکرد سریع، به کاربرا امکان استفاده از برنامه‌ ها و بازی‌ های سنگین رو با تجربه بالا میده.

 مصرف انرژی گوشی

تو ادامه بررسی گوشی سامسونگ note8 میپردازیم به مصرف انرژی این گوشی. note8 با باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپرساعت تجهیز شده . میزان مصرف انرژی گوشی بستگی به عوامل مختلفی مثل استفاده از برنامه‌ ها، بازی‌ ها، مرور وب، پخش موسیقی و تنظیمات صفحه نمایش داره و میزان ثابتی نیست.

سامسونگ note8

باتری 3300 میلی‌ آمپرساعت معمولاً برای یک روز استفاده معمولی کفایت میکنه، اما با استفاده یکنواخت از گوشی و استفاده مداوم از برنامه‌ های سنگین و بازی‌ های گرافیکی، ممکنه نیاز به شارژ مجدد در طول روز داشته باشید.

همچنین، مصرف انرژی گوشی میتونه تحت تأثیر تنظیمات صفحه نمایش قرار بگیره.شما  برای کاهش مصرف انرژی میتونید از تنظیمات صفحه نمایش با کیفیت پایین‌ تر، روشنایی کمتر و زمان خاموش شدن خودکار استفاده کنید.

همچنین، میتونید از قابلیت‌ های مدیریت مصرف انرژی گوشی مثل حالت‌های اقتصادی (Power Saving Mode) و حالت سوپر اقتصادی (Ultra Power Saving Mode) استفاده کنید که در صورت نیاز، مصرف انرژی گوشی را به حداقل می‌رسانند.

به طور کلی، مصرف انرژی گوشی Galaxy Note 8 بستگی به نحوه استفاده شما از گوشی و تنظیمات مختلف داره. با استفاده هوشمندانه و مدیریت مناسب مصرف انرژی، می‌ تونید مدت زمان استفاده از گوشی رو بهبود ببخشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه علم و فناوری با ما در سایت مسترمگ همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *