سلام دوستان با بررسی بازی Hogwarts Legacy خدمت شما هستیم. این بازی توسط دو استودیو Sumo Nottingham و استودیو Rs ed Kite Game  (که به شرکت Sumo Digital تعلق دارند.)  در ساخت این بازی با شرکت برادران وارنر (WB) و استودیو Avalanche Software همکاری کرده‌اند. یکی از بهترین تجربه برای تمام هری پاتر فن ها که بتونن فضای دقیق و همینطور بسیار بزرگی از Hogwarts حقیقی رو تجربه کنند. با مستر مگ برای بررسی این بازی عالی همراه باشید.

معرفی بازی   Hogwarts Legacyگرافیک دیدنی Hogwarts Legacy

بعد از تقریبا حدود 26 سال از منتشر شدن سری کتاب های Harry Potter این سری زیبا به همراه یک مجموعه فیلم 8 قسمتی در قلب و روح بسیاری از افراد جای دادن بالاخره تصمیم به ساخت یک بازی بسیار زیبا و با جزیات بسیار زیاد از مدرسه  Hogwarts و همینطور فضای اطراف آن به نمایش در بیارند.

این بازی دارای بهترین افکت گرافیکی و همینطور فایت های بسیار زیبا و جزیات بسیار زیبا است.

اصل داستان این هستش که گیمری که این بازی رو تهیه

کرده دقیقا همانکار کار هایی را که آرزویش را در مدرسه Hogwarts داشته انجام بدهد. (صد درصد خیلی شما عاشقانه هری پاتر منتظر نامه هاگوارتز بودین تا شاید به مدرسه جادویی بروید:( )

فقط تسور کنید جغدی به سمت پنجره خانه شما به همراه یک نامه آمده. چه حسی دارید؟

حس قطاری که شمارو به سمت مدرسه جادویی میبره و افرادی که شمارو به سمت سالن اصلی برای انتخاب گروهی میکنند که قراره کل سا تحصیلیتان جزو آن گروه باشید و در کلاس هاییی همچون:

1_ دفاع در برابر جادوی سیاه

2_گیاه شناسی

3_ جانور شناسی

4_ کلاس معجون ها

5_ ستاره شناسی

شما با تمام وجود علاقه به بودن در این فضا ندارین؟

با تشکر از دنیای گیم و همینطور پیشرفت تکنولوژی شما میتونید این دنیا رو در بازی Hogwarts Legacy تجربه کنید.

یکی از عناصر عالی این بازی کیفیت چشم نواز و همینطور آزادی عملی که به بازیکن ها داده میباشد.

میخواهید با جارو پرواز کنید یا با یک گیریفین.؟میخواهید ماجراجویی کنید یا به کمک دوستانتون در مدرسه بپردازید.؟

میخواهید یک جادوگر با وقار و با قدرت باشید و یا جادوگری که از ورد های سیاه استفاده میکنه .؟

 

در این بازی هیچ مرزی برای شما وجود نداره هرچقدر میخواهید پیشرفت کنید و از زندگی دانش آموزی خود در دنیای جادوگران لذت ببرید.

داستان بازی

شما در ابتدای بازی شخصیت مخصوص به خود را ساخته و یک نامه از طرف هاگوارتز دریافت میکنید. و البته بخاطر اینکه شما یک دانش آموز سن بالاتری نسبت به بقیه هستین و برای اولین بار میخواهید به به مدرسه جادویی هاگوارتز بروید . پروفسوری به نام الیزار فیگ (Eleazar Fig) به همراه کالاسکه به دنبال شما می آید تا شمارو همراهی کند و کمی جادو به شما یاد دهد که البته این تمام ماجرا نیست 🙂 و داستان شما در این قسمت آغاز میشود.

اصل داستان در خود اسم بازی آمده که میراث هاگوارتز نام داره . شما به عنوان یک دانش آموز سحر و جادو خفن باید که از یک قدرت خیلی قدرمتند و همینطور نابودگر در برابر ساحره ها و همینطور  دورف های شرور محافظت کنید.

بیشتر مکالمه ها بر عهده خود شماست میتوانید شخصیت مثبت بازی و یا شخصیت منفی بازی باشید و به دیگران کمک کنید و یا با آنها بد رفتاری کنید.

( عزیزای دل لازم به ذکره که بگم به هیچ وجه نمیتونین داخل بازی به هم مدرسه ای ها یا آدم های ساده بازی جادویی اجزا و یا بکشیدشون)

البته رمز و راز های زیادی هم در این بازی قرار داده شده تا دوست داران دنیای هری پاتر به دنبال ماجراجویی جالبی در این بازی دست پیدا کنند.

شما باید اول آموزش ببینید چگونه بجنگید و از قدرت های خود استفاده کنید و همینطور یاد بگیرید معجون های مناسبی برای جنگ های خود انتخاب کنید.

شاید برای شما تا جایی داستان سرایی این بازی خسته کننده باشد چون به دنبال یک اثر خفن از هری پاتر بودید ولی دوستان اشتباه نکنید این بازی درمورد خود دنیای هاگوارتزه و ربطی به داستان هری پاتر نداره .

در عوض بهترین گرافیک برایا نی دنیای جادوگری در نظر گرفته شده و از آنچه فکر هم میکنید نقشه بزرگتری در این بازی قرار داده شده.

شما به همراه پروفسور فیگ و دوستان و همینطور پروفسور های دیگر باید به مردم و همینطور حیوانات کمک کنید تا ساحره ها و دورف های شرور به آنها آسیبی  وارد نکنند .

(دورف های خیلی خوبی هم در بازی قرار دارند که به شما کمک میکنند)

متاسفانه میدونم علاقه شدیدی به بازی کوییدیچ در این سری دارید باید بگم که بخاطر شرایط ترم قبلی در بازی . مدی مدرسه تصمیم به لغو اون گرفته و شما قادر به بازی کوییدیچ نیستین :(.

باید بیشتر غار هارو فنح کنید به دنبال جادوی افسانه ای برگدید خاطرات گذشته رو دنبال کنید و آزمون های مرلین رو پشت سر بزارید و قوی و قوی تر بشید .

تا بتوانید دنیای جادوگر هراو نجات بدید.

 

حالت بازی

 

 

درهای معمایی بحث بر انگیز Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy بیشتر حالت داستانی و همینطور تک نفره دارد که میتوانید برای دانلود نسخه کرک این بازی اینجا کلیک کنید

شما به صورت یک دانش آموز در محیط بازی آموزش دیده و همینطور به دنبال رمز و  راز های این بازی میگردید .لازم به ذکر است که بیشتر باید به صورت تک نفره داستان را پیش ببرید و قدرت ها و آیتم های بیشتری بدست بیارید .

فایت های داخل بازی با قدرت خیلی عالی و چشم نوار منتظر شما هستن این بازی در حالت سوم شخص اجزا میشود و میتوانید لباس ها و رنگ مو رنگ چشم بازیکن خود را عوض کنید پساز بازی خود لذت ببرید.

 

 

نقاط ضعف و قدرت

نقاط ضعف

داستان ضعیف بازی

باگ هایی در حین فایت دادن

بیش از حد طولانی بودن انتخاب های بازی

بیش از حد استفاده از فضای رم سیستم

نداشتن بازی کوییدیچ در این سری

نقاط قدرت

کیفیت عالی

فضا سازی خیلی خفن

بهترین حس دنیای جادوگری

اجرای تلسم ها به موقع و دقیقچ

گیم پلی مناسب برای داستان  بازی

 

تاریخ انشار

این بازی  در تاریخ  10 فوریه 2023 برای PlayStation ، Xbox و PC منتشر شد. این بازی در حین روانه شدن به بازار مانند بازی های دیگر نسخه بتا داشته و خب طبق معمول هر بازی سنگینی باگ های زیادی داخل خود جای داده. ول میتونم بگم بهترین حس از دنیای جادوگری که هرکداممون آرزویشو میکنیم.

پردازنده مورد نیاز

گرافیک جذاب فایت های Hogwarts Legacy

 

 

حداقل سیستم مورد نیاز

پردازنده:

پردازنده: C5ore i-8400 یا AMD Ryzen 5 2600

حافظه‌ی رم: 8 Gig

کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1070 یا AMD RX Vega 56

فضای ذخیره‌سازی:85 Gig

سیستم‌عامل: windows 10 (۶۴ بیتی)

دایرکت‌اکس: نسخه‌ی ۱۲

موارد دیگر: SSD (ترجیحی)، HDD (پشتیبانی‌شده)، نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 1080p، تنظیمات کیفیت پایین، تنظیم آپ‌اسکیل عملکرد

سیستم پیشنهادی

پردازنده: اینتل Core i7-8700 یا AMD Ryzen 5 3600

حافظه‌ی رم: 16 Gig

کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 1080 Ti یا AMD RX 5700 XT

فضای ذخیره‌سازی:85 Gig

سیستم‌عامل: ویندوز ۱۰ (۶۴ بیتی)

دایرکت‌اکس: نسخه‌ی ۱۲

موارد دیگر: SSD، نرخ فریم ۶۰ و رزولوشن 1080p، تنظیمات کیفیت بالا، تنظیم آپ‌اسکیل کیفیت

جمع بندی

برای تمومی دوستاران هری پاتر این بازی رو به شدت پیشنهاد میکنم شاید داستانت حوصله سربری داشته باشه ولی دنیای پر از قشنگی داره اوه فراموش نکنید قبل از اجرای بازی تست این سایت به نام Wizard World  انجام دهید تا خونه شما مشخص بشه که به کدوم گروه بپیوندید.

خیلی ممنون که تا اینجا همراه ما بودید. منتظر نقد و بررسی گیم های خفن دیگر هم توسط مجله Master mag باشید.:)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *