معرفی

این بازی که به بتل رویال کالاف دیوتی معروف است، نسخه ی دوم از این مود جذاب میباشد،که در تاریخ November 14, 2022 رو نمایی شد.اسم دیگر این بازی که از همین کالاف دیوتی بوجود امده است Call of Duty Modern warfare 2 می باشد.همواره در این نسخه شرکت اکتیویژن بر بهبود این نسخه نسبت به نسخه قبلی درحال تلاش است.با ما همراه باشید تا به بررسی این بازی جذاب و خفن بپردازیم.

Call of Duty Warzone 2
Call of Duty Warzone 2

 

داستان بازی

همانطور که در جریان هستید نسخه ی اول این کالاف در سال 2009 اول باری کنسول های نسل 7 و پی سی ساخته شده بود.اما حالا چرا نسخه ی جدید نه ریمیک نه ریمستر،زیرا این گیم نسخه ی ریبوت یا باز افرینی است که گاها با نسخه ی قبلی از لحاظ گیم پلی داستانی به کل فرق دارد.Call of duty modern warfare 2 داستانی مجزا و شخصیت پردازی تازه ای دارد که باهم بیشتر راجبش صحبت میکنیم.

و اما این کالاف دیوتی توانسته یکی از بهترین مود مرحله ای (campaign) را به شما اراعه بدهد.شما با گذاشتن وقتی بین 7 الی 8 ساعت میتوانید بخش داستانی جذاب این بازیو که پیشنهاد میکنم به هیچ وجه از دست ندهید را تجربه کنید.

یکی از نقاط قوت این گیم شخصیت پردازی و کاراکتر های بسیار مهم و دوست داشتی انها که میتوان به Ghost ، soap ،capitaine Price ، gaz ، alekhandro ،farah اشاره کرد که به زیبایی های بخش داستانی گیم می افزاید.

ما در کالاف دیوتی دنبال مراحلی اکشن و جنگ رو در رو هستیم اما در این نسخه بیشتر مراحل به صورت مخفی کاری بوده که حس و حال استرس و ترس لو نرقتن رو به شما منتقل می کند که بنظر من خیلی جذاب بوده و به بهترین شکل توانسته این حسو منتقل کند.

Call of Duty Warzone 2
Call of Duty Warzone 2

(Battle Royale (Call of Duty modern warfare2

این مود بسیار جذاب که در چند سال اخیر خیلی معروف شده .و پلیر ها زیادی را به خودش اختصاص داده که بیشتر شرکت ها تمامی تلاش خودشون را می کنند تا بازیبا این سبک تولید کنند.

اما سبک بتل رویال چیه؟این سبک طوری هستش که 60 الی 150 بازیکن به صورت های گروهی یا تیمی 2نفره تا4 نفره روی نقشه ی بسیار بزرگی فرود می اید بدون هیچ نجهیزات یا اسلحه ای یا با یک کلت معمولی و بعد باید با لوت کردن خانه ها و جعبه هایی که بازی در مپ قرار داده لوت پیدا کنند و همدیگر را حذف کنند Tتا در اخر یک نفر یا یک گروه باقی بماند که ان برنده بازی است . مسیر درازی را در این پروسه در پیش دارند.این بازی یکی از محبوب های شوتر دنیا می باشد.

Call of Duty Warzone 2
Call of Duty Warzone 2

مپ های کوچکتر برای مود ریسرجنس

این مود که در وارزون یک اضافه شد و طرفدارهای زیادی هم به خودش اختصاص داد چیزی نیست جز مود battle royale resurgence.شما در این مود که از تک نفره تا 4 نفره هستش شما روی مپی کوچکتر از مپ اصلی بتل رویال فرود میاید و طبق معمول همیشه شروع به لوت کردن میکنید،تا بتونید با تمام قدرن به فایت با دشمنتون برید چون این مود به دلیل کوچک بودن مپش خیلی زیاد درگیری دارد.این مو تشکیل شده از 40 الی 60 نفر هستش که در اخر هم همانند بتل رویال یک تیم یا نفر برنده بازی خواهد بود.این مود به دلیل جذاب و استرس زا بودن و همینطور به دلیل راخت وین گرفتن درش خیلی بیشتر مورد استقبال پلیر ها قرار گرفت.

Call of Duty Warzone 2
Call of Duty Warzone 2

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای Call of Duty Warzone 2 

 

  • رم: 8 گیگابایت
  • کارت گرافیک مورد نیاز:NVIDIA GeForce GTX 960 یا AMD Radeon RX 470
  • پردازنده: Intel Core i3-6100 یا Core i5-2500K یا AMD Ryzen 3 1200
  • فضای ذخیره سازی: 125 گیگابایت
  • سیستم عامل: Windows 10 64 Bit

 

حداکثر سیستم مورد نیاز برای اجرای Call of Duty Warzone 2 

 

  • رم: 12 گيگابايت
  • کارت گرافیک: NVIDIA GeForce GTX 1060 یا AMD Radeon RX 580
  • پردازنده: Intel Core i5-6600K یا Core i7-4770 یا AMD Ryzen 5 1400
  • فضای ذخیره سازی: 125 گیگ
  • سیستم عامل: Windows 10 64 Bit

 

جمع بندی

یکی از بهترین بازی های که می توانید با دوستانتان به صورت انلاین و یکی از بهترین کالاف دیوتی هایی که میتوانید برای مود مرحله ای تجربه بکنید رو بهتون معرفی کردم امیدوارم که بتونید بازی کنید و لحظاتی خوش رو در کنار هم داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *