امروزه یکی از انواع هندزفری و هدفون های گیمینگ میتوان به m28 اشاره کرد. این ایرپاد مخصوص گیم بوده و از کیفیت صدا و قدرت میکروفون خوبی برخوردار است. در این مقاله به بررسی هدفون m28 میپردازیم؛ با مستر مگ همراه باشید.

 

 بررسی کلی

این نوع هدفون چند کاره است. که کاربر میتواند به راحتی با لمس تک هدفون ها از امکاناتی مثل: قطع و وصل کردن مکالمه ، کم و زیاد کردن ولوم صدا، استاپ و پلی کردن، تغییر موسیقی و … بهره مند شوید‌.
از ویژگی های دیگر این هدفون سیستم نویز کنسلینگ، برای وضوح بیشتر صدا ، باتری پر ظرفیت ، برای استفاده طولانی مدت ، و در نهایت ضد آب و ضد تعریق بودن این هدفون میتواند تجربه ی داشتن یک هدفون کارآمد را به ارمغان آورد.

بررسی هدفون m28

طراحی

از مهم ترین ویژگی های این هدفون، زیبایی و طراحی ظاهری اش است. مخصوصا طراحی کیس شارژر آن، که از یک مخفظه براق و زیبا تشکیل شده است. که البته در برابر خط و خش کمی آسیپ پذیر بوده و نیازمند مراقبت بیشتری است.
سری های سیلیکونی این هدفون بسیار نرم بوده و به آسانی در گوش فیکس میشود. نرم بودن این سری ها در هنگام استفاده طولانی مدت آزار دهنده نخواد بود.
ایرپاد m28 دارای یک صفحه LED برای نمایش وضعیت شارژ باتری بوده.
در کل این هدفون از نظر طراحی به ایرپاد m50 شباهت زیادی دارد.

بررسی هدفون m28

مشخصات کلی

M28 دارای باتری با ظرفیت 2000میلی آمپر است که میتواند به صورت پاور بانک هم گاها عمل کند ، البته که انتظار زیادی نمیتوان داشت. شارژدهی کیس شارژر حدود 280 ساعت است.
با هربار شارژ سری های هدست میتوان 4 الی 6 ساعت شارژدهی کند.
عمر باتری هدفون در حالت استندبای و محفظه شارژر 4 الی 6 ساعت میباشد.
با داشتن نسل سوم سیستم نویز کنسلینگ acc میتواند نویز را حذف و صدایی با وضوح بالا و شفاف را تبادل کند.
از دیگر موارد m28 تاخیر کم چهار صدم ثانیه ای آن در هنگام بازی است که آنرا به یک هدفون خوب برای گیم تبدیل کرده است.
و در نهایت محدوده عملکرد این هدفون با اتصال بلوتوث چیزی حدود 20 متر را ساپورت میکند.

بررسی هدفون m28

نتیجه گیری

در نتیجه این مقاله، اگر میخواهید هدفونی با قیمت مناسب و با ویژگی های کار آمد مثل ضد آب بودن و سیستم حذف نویز و … را خریداری کنید

این هدفون گزینه ی خوبی برای تهیه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *