سلام به شما دوست داران و دنبال کنندگان مجله خبری مستر مگ. امروز با معرفی سیستم مورد نیاز Assetto Corsa و بررسی گیم پلی این شبیه ساز محبوب ، با شما هستیم. پس تا آخر کار با ما همراه باشید.

معرفی

بازی Assetto Corsa در سال 2013 با انتشار روی PC و همچنین کنسول های XBOX One و PS4 ( با تأخیر حدودا 3 ساله ) در اختیار علاقه مندان این سبک و دوست داران بازی های شبیه ساز رانندگی قرار گرفت. پس از انتشار ، این بازی توانست نقد های مثبت زیادی را دریافت کند و بعد از گذشت حدود یک دهه از تاریخ منتشر شدن Assetto Corsa ، این بازی همچنان محبوب می باشد.

Assetto Corsa در کنار ارائه ی تجربه ای واقع گرایانه از مسابقات رانندگی ، به کاربران اجازه انجام شخصی سازی های مختلف روی خودرو های خود را میدهد. همچنین بازیکنان با توسعه و ساخت ماد های مختلف برای این بازی ، تجربه ی Assetto Corsa را لذت بخش تر از قبل کرده اند. در ادامه به بررسی سیستم مورد نیاز Assetto Corsa میپردازیم.

مشخصات سیستم مورد نیاز Assetto Corsa

سیستم مورد نیاز Assetto Corsa

حداقل مشخصات برای اجرای Assetto Corsa

  • سیستم عامل (OS): Windows Vista Sp2 – 7 Sp1 – 8 – 8.1 – 10
  • پردازنده (CPU): AMD Athlon X2 2.8 GHZ یا Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
  • حافظه رم (RAM): 2 GB
  • گرافیک (GPU): AMD Radeon HD 6450 یا Nvidia GeForce GT 460
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 15 GB

مشخصات پیشنهادی برای اجرای Assetto Corsa

  • سیستم عامل (OS): Windows Vista Sp2 – 7 Sp1 – 8 – 8.1 – 10
  • پردازنده (CPU): AMD Six-Core CPU یا Intel Quad-Core CPU
  • حافظه رم (RAM): 6 GB
  • گرافیک (GPU): AMD Radeon 290x یا Nvidia GeForce GTX 970
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 30 GB

گیم پلی ( Game Play )

سیستم مورد نیاز Assetto Corsa

شاید Assetto Corsa یکی از بهترین شبیه ساز های رانندگی در دنیای گیمینگ امروز نباشد ، اما به طور حتم ، در دسترس بودن این بازی در کنار نوآوری هایی که به همراه خود داشت این بازی را همچنان محبوب نگه داشته است. به طوری که هنوز توسط افرادی که از این سبک بازی لذت میبرند خریداری و تجربه میشود.

انتقادات

این بازی که با نقد های مثبت زیادی بر روی PC مواجه شد ، متاسفانه نتوانست این روند را بر روی کنسول ها ادامه دهد و با نظرات منفی زیادی رو به رو شد. از اصلی ترین نکاتی که در این انتقادات به آنها اشاره میشد میتوان به کمبود محتوا ، خودرو های مشابه و فیزیک ضعیف اشاره کرد. اما درکنار این انتقادات به این نکته که این بازی همچنان تجربه ای لذت بخش است نیز اشاره شده است.

یکی از بخش های مورد انتقاد بازی ، بخش چندنفره ( Multiplayer ) آن است. بخشی که شاید در حال حاضر و با انتشار آپدیت های متعدد بهتر شده باشد ، اما در زمان اولیه انتشار ، نتوانست حمایت طرفداران را جلب کند. به صورت کلی این بازی بسیاری نکات مثبت ، در کنار نکات منفی دارد. اما چیزی که باعث میشود شما از تجربه آن لذت ببرید به خود شما بستگی دارد.

اما در زمان حال ، Assetto Corsa با اضافه کردن محتوا های مختلف ، و در دسترس بودن تعداد زیادی ماد ، دست کمی از رقبای خود ندارد. بازی به شما اجازه میدهد تغییراتی که فکر میکنید بازی را برای شما دل چسب تر خواهد کرد را روی آن اعمال کنید. حتی میتوانید با دانلود ماد های مختلف ، به بیش از صدها اتومبیل متفاوت دسترسی پیدا کنید! چیزی که باعث میشود بازی هیچ وقت احساس یک نواخت بود را به شما انتقال ندهد.

شاید این انتشار ناموفق بر روی کنسول ها بود که باعث شد این بازی به توجه ای که لایق آن بود نرسد ، اما بعد از گذشت یک دهه ، میتوان گفت که Assetto Corsa در جایی که به آن تعلق دارد قرار گرفته است. و این نشان دهنده ی تلاش توسعه دهنگان این بازی و همچنین سازندگان ماد هاست که بعد از این همه سال ، این بازی را به تجربه ای کاملا متفاوت تبدیل کرده اند.

سیستم مورد نیاز Assetto Corsa

جمع بندی

بازی Assetto Corsa یک تجربه ی خاص و تازه در نوع خود است. این بازی چیز هایی را به بازیکنان خود ارائه میدهد که شاید هر شبیه ساز دیگری این کار را نکند. و تجربه ی Assetto Corsa ، به شما همراهان مجله ی خبری مستر مگ ، توصیه میشود.

همچنین اگر به تجربه دیگر شبیه ساز های رانندگی مانند Forza Horizon 4 یا بازی دیگری که در سال 2013 منتشر شد! ( GTA V ) علاقه مند هستید میتوانید با کلیک روی اسامی این بازی ها ، مقاله مربوط به سیستم مورد نیاز آنها را در مجله ی مستر مگ مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *