سلام به همه شما دنبال کنندگان همیشگی و دوست داران مجله ی خبری مستر مگ. امروز با معرفی سیستم مورد نیاز Assassin’s Creed Valhalla و بررسی تغییرات گیم پلی آن نسبت به بازی های گذشته با شما هستیم. پس تا آخر این مطلب ، با ما همراه باشید.

معرفی

بازی Assassin’s Creed Valhalla به عنوان آخرین بازی از سه گانه Origins در سال 2020 به انتشار رسید. شرکت Ubisoft بعد از انتشار دو نسخه قبلی ( یعنی Origins و Odyssey ) که با نظرات مثبت و منفی مختلفی همراه بود ، نیاز داشت که پایان این سه گانه را به شکلی دلچسب رقم بزند.

Assassin’s Creed Valhalla با اینکه نقدهای مختلفی دریافت کرد ، اما یک نظر ثابت در تمام آنها مشترک بود. این بازی یک تجربه جهان بازی بی نظیر است ، اما به سختی میتوان آن را یک Assassin’s Creed نام گذاری کرد. سری بازی که محور اصلی گیم پلی خود را مخفی کاری قرار میداد ، حال شکلی کاملا متفاوت به خود گرفته است. در ادامه به بررسی سیستم مورد نیاز Assassin’s Creed Valhalla میپردازیم.

مشخصات سیستم مورد نیاز Assassin’s Creed Valhalla

سیستم مورد نیاز Assassin's Creed Valhalla

حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای Assassin’s Creed Valhalla

  • سیستم عامل (OS): Windows 10 (64-bit)
  • پردازنده (CPU): Ryzen 3 1200 – 3.1 Ghz یا Core i5-4460 – 3.2 Ghz
  • حافظه رم (RAM): 8 GB
  • گرافیک (GPU): AMD Radeon R9 380 یا NVIDIA GeForce GTX 960
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 50 GB

مشخصات پیشنهادی برای اجرای Assassin’s Creed Valhalla

  • سیستم عامل (OS): Windows 10 (64-bit)
  • پردازنده (CPU): Ryzen 7 1700 – 3.0 Ghz یا Core i7-6700 – 3.4 Ghz
  • حافظه رم (RAM): 8GB
  • گرافیک (GPU): AMD Vega 64 – 8GB یا GeForce GTX 1080- 8GB
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 50 GB

گیم پلی ( Game Play )

سیستم مورد نیاز Assassin's Creed Valhalla

بازی Assassin’s Creed Valhalla مانند دو بازی قبل ، شروع خود را به شکل یک داستان از گذشته رقم میزند و سپس بازیکن را به دنیای جهان باز ( Open World ) چشم نواز خود میفرستد. و از نظر زیبایی بصری و کیفی بازی سطح بسیار بالایی را دارد. داستان بازی در زمان قرون وسطی و جنگ میان وایکینگ ها و بریتانیا اتفاق میافتد و سازندگان بازی در به تصویر کشیدن آن دوره از زمان بسیار موفق بوده اند.

تغییرات

جهان Assassin’s Creed Valhalla اما به طرز شگفت انگیزی بزرگ است! در گوشه گوشه ی نقشه ی آن کاری برای انجام دادن است. بازی کاربر را به گشتن در دنیای خود تشویق میکند و سعی میکند همیشه کاری برای انجام دادن به بازیکن بدهد. چیزی که بسیاری از بازی های جهان باز از آن رنج میبرند کمبود محتوا نسبت به نقشه ی بزرگ است. و Ubisoft تلاش میکند که این نقطه ضغف را بیش از پیش کم رنگ کند.

داستان بازی با شخصیتی به نام Eivor شروع میشود. انتخاب جنسیت این شخصیت نیز ، مانند بازی قبلی به دست شماست. بازی همچنین اجازه ایجاد تغییرات ظاهری را روی کاراکتر انتخاب شده را به ما میدهد. هر چند این تغییرات خیلی قابل توجه و بزرگ نیستند ، اما نوآوری در سری بازی های Assassin’s Creed به حساب می آیند.

Assassin’s Creed Valhalla نقطه قوت خود را اما در مبارزات خود میبیند. جایی که به شما اجازه میدهد تا استفاده از سلاح های مختلف به مبارزه با دشمنان خود و پهناور کردن قلمرو خود بپردازید. هر سلاح ، حس و حال مخصوص به خود را دارد و مبارزات را به شکلی هیجان انگیز میکنند که شما را خسته نکنند و صحنه های درگیر کننده و حماسی خلق کنند.

همچنین شرکت Ubisoft برای بازی Assassin’s Creed Valhalla چندین DLC مختلف عرضه کرده است که هر کدام از آنها محتوایی جدید در کنار مأموریت های مختلف و حتی در بعضی موارد نقشه ای کاملا جدید به بازی اضافه میکنند. اما سه DLC به نام های Wrath of the Druids و The Siege of Paris و Dawn of Ragnarök را میتوان به عنوان محتواهای افزوده اصلی نام برد.

سیستم مورد نیاز Assassin's Creed Valhalla

جمع بندی

بازی Assassin’s Creed Valhalla شاید یک تجربه ی مخفی کارانه ی کلاسیک از مجموعه ی Assassin’s Creed نباشد ، اما میتوان آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های جهان باز چند سال اخیر نام برد. و تجربه ی آن به تمام طرفداران این مجموعه و همچنین کسانی که از گشتن در دنیای پهناور بازی های جهان باز لذت میبرند ، توسط مجله ی خبری مستر مگ ، توصیه میشود.

همچنین اگر به تجربه Assassin’s Creed Mirage یا دیگر بازی های محبوب مانند Elden Ring علاقه مند هستید ، میتوانید از سیستم مورد نیاز آنها را با کلیک روی این عناوین ، در مجله ی مستر مگ ، مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *