سلام به همه ی خوانندگان و دنبال کنندگان مجله ی خبری مستر مگ. امروز با معرفی سیستم مورد نیاز Assassin’s Creed Mirage و بررسی گیم پلی این بازی با شما هستیم. پس تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید.

معرفی

شرکت Ubisoft در سال 2023 با انتشار بازی Assassin’s Creed Mirage ، یک اسیسینز دیگر را به لیست بلند بالای این سری بازی اضافه کرد. مجموعه بازی محبوبی که چندین سالی است که از مسیر ابتدایی خودش خارج شده و همین موضوع باعث شده طرفداران این بازی ها ، به دنبال برگشتن به ریشه های این سری بازی باشند.

بازی Assassin’s Creed Mirage اما ، تلاشی برای برگشت به شکل قبلی این بازی هاست. تلاشی که توسط بعضی از منتقدان تحسین شده و توسط برخی دیگر ، به عنوان یک شکست نام برده شده است. در ادامه این مطلب به بررسی سیستم مورد نیاز Assassin’s Creed Mirage و تحلیل گیم پلی این بازی میپردازیم.

مشخصات سیستم مورد نیاز Assassin’s Creed Mirage

سیستم مورد نیاز Assassin's Creed Mirage

حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای Assassin’s Creed Mirage

  • سیستم عامل (OS): Windows 10/11, 64-bit
  • پردازنده (CPU): Intel Core i7-4790K یا AMD Ryzen 5 1600
  • حافظه رم (RAM): 8 GB
  • گرافیک (GPU): Intel Arc A380 6GB یا NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB یا AMD Radeon RX 570 4GB
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 40 GB

مشخصات پیشنهادی برای اجرای Assassin’s Creed Mirage

  • سیستم عامل (OS): Windows 10/11, 64-bit
  • پردازنده (CPU): Intel Core i7-8700K یا AMD Ryzen 5 3600
  • حافظه رم (RAM): 16 GB
  • گرافیک (GPU): Intel Arc A750 8GB یا NVIDIA GeForce GTX 1660 6GB یا AMD Radeon RX 5600 XT 6GB
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 40 GB

گیم پلی ( Game Play )

سیستم مورد نیاز Assassin's Creed Mirage

وقتی که اولین بازی Assassin’s Creed منتشر شد ، احساس مردم به این بازی شامل نظرات مثبت و منفی بود. اما همه میدانستند که این بازی میتواند در ادامه چیز جدیدی را به همه معرفی کند. اتفاقی که با جلوتر رفتن این مجموعه و انتشار بازی های بیشتر افتاد نیز به همین شکل بود. اما هرچه این سری بازی جلوتر آمد ، سادگی و و احساس خاص مخفی کاری خود را با چیز هایی که برای این مجموعه نبودند ، عوض کرد.

Assassin’s Creed Mirage اما ، تلاش Ubisoft برای تغییر این موضوع است. بازی تلاش میکند که با برگشتن به شکل ثابت بازی های اولیه این سری ، حس و حال نوستالژی بازی های گذشته را زنده کند. و شاید Assassin’s Creed Mirage ضعف های خودش را داشته باشد ، اما هواداران این بازی ها را به آینده این سری امیدوار میکند. امیدوار به اینکه شاید در ادامه بازی ای را ببینیم که حدود یک دهه است از آن خبری نیست!

بازی بعدی سری Assassin’s Creed نیز که Assassin’s Creed Shadows نام دارد قرار است در سال 2024 منتشر شود و فضای بازی را به دوران گذشته و در میان سامورایی ها میبرد! حال باید دید که این بازی میتواند طرفداران این مجموعه را راضی کند یا خیر.

تغییرات

مخفی کاری را میتوان اصلی ترین محور گیم پلی Assassin’s Creed Mirage نام برد. بسیاری از مناطق نقشه بازی شامل قسمت هایی برای مخفی شدن کاراکتر شما در آنها هاست و استفاده از عقاب که نقطه ی ثابت چند بازی گذشته این مجموعه است ، برای برنامه ریزی نقشه مخفیانه ی شما گزینه ی بسیار مناسبی است.

قلعه ها یا زندان های مختلفی که دارای دشمنان بیشتری هستند نیز ، شما را به هوشمندانه عمل کردن وادار میکنند. به شکلی که به جای اینکه تصمیم به مبارزه تن به تن با تمام سربازان آن منطقه بگیرید ، بازی از شما میخواهد که به شکل یک قاتل مخفی واقعی رفتار کنید. هر حرکت خود را با برنامه انجام دهید و برای حرکات بعدی خود نیز نقشه داشته باشید. عنصری که به عنوان محور اصلی بازی های ابتدایی سری Assassin’s Creed به شمار میرفت.

میتوان گفت فضای Assassin’s Creed Mirage که در شهر بغداد و نقاط اطراف آن بنا شده است هم ، زنده به نظر میرسد. شهر اصلی با خانه های نزدیک به هم و محله های شلوغ ، فعال به نظر می آید. و همین موضوع گشت و گذار در بخش های مختلف و گذراندن زمان در این بازی را لذت بخش میکند. بازی همچنین در انتقال حس و حال آن زمان به بازیکن موفق بوده و کاربر میتواند خود را به جای شخصیت اصلی ( Basim ) تصور کند. رد پای او را دنبال کند و از راز داستان او پرده بردارد.

سیستم مورد نیاز Assassin's Creed Mirage

جمع بندی

بازی Assassin’s Creed Mirage با اینکه بی عیب نیست ( مثل هر بازی دیگری از شرکت Ubisoft! ) اما تجربه ی مفرحی است. این بازی با زنده کردن خاطرات شیرین گذشته ی این سری ، میتواند برای کسانی که مدت ها به دنبال تجربه ی یک Assassin’s Creed واقعی بودند ، گزینه مناسبی باشد. و تجربه آن توسط مجله ی مستر مگ ، به شما عزیزان ، توصیه می شود.

همچنین برای اطلاع از سیستم مورد نیاز بازی های محبوب دیگری همچون Alan Wake 2 یا GTA V میتوانید با کلیک روی این عناوین ، این مطالب را در سایت خبری مستر مگ مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *