سلام به شما ، دوست داران و همراهان مجله ی خبری مستر مگ. امروز با معرفی سیستم مورد نیاز Apex Legends و بررسی گیم پلی این بازی با شما هستیم. پس تا آخر با ما همراه باشید.

معرفی

در سال 2019 ، شرکت Electronic Arts بازی Apex Legends را که توسط شرکت Respawn Entertainment توسعه داده شده بود را ، منتشر کرد. در ادامه ، با شروع قرنطینه در دور دنیا و همه گیر شدن بیماری کرونا ، این بازی توانست بهترین زمان ممکن برای محبوب شدن را بدست آورد.

بازی Apex Legends که به صورت رایگان منتشر شد ، خیلی سریع توانست جای خود را در دل هواداران سبک بازی شوتر چند نفره پیدا کند. این بازی توانست با اضافه کردن مکانیزم های تاکتیکی و گیم پلی هیجان آور خود ، در این سبک نوآور باشد. حال در ادامه به بررسی سیستم مورد نیاز Apex Legends میپردازیم.

مشخصات سیستم مورد نیاز Apex Legends

سیستم مورد نیاز Apex Legends

حداقل مشخصات برای اجرای Apex Legends

  • سیستم عامل (OS): Windows 7 64-bit
  • پردازنده (CPU): Intel Core i3 6300 یا AMD FX 4350
  • حافظه رم (RAM): 6 GB
  • گرافیک (GPU): NVIDIA GeForce® GT 640 یا AMD Radeon™ HD 7730
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 56 GB

مشخصات پیشنهادی برای اجرای Apex Legends

  • سیستم عامل (OS): Windows 7 64-bit
  • پردازنده (CPU): Intel Core i5 3570K یا Ryzen 5 CPU
  • حافظه رم (RAM): 8 GB
  • گرافیک (GPU): NVIDIA GeForce® GTX 970 یا AMD Radeon™ R9 290
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 56 GB

گیم پلی ( Game Play )

سیستم مورد نیاز Apex Legends

میتوان گفت بازی Apex Legends تنها Battle Royal در دسترسی است که در آن میتوانید در حالی که در آسمان هستید از گلوله های دشمن خود جا خالی دهید درحالی که یک سیاه چاله کوچک به سمت او پرتاب میکنید! گیم پلی ای که در آن زمان ، نمونه ی مشابهی به خود نداشت. و همین نوآوری برگ برنده ی بازی Apex Legends شد.

از زمان عرضه Apex Legends در سال 2019 ، تنها مسیری که این بازی طی کرده است ، رو به پیشرفت بوده است. در کنار اضافه کردن محتوا بیشتر ، ایده های تازه تری هم برای هیجان انگیز تر کردن بازی به آن اضافه کرده اند. چیزی که به مرور کمتر در چنین بازی هایی دیده میشود. و همان چیزی است که باعث میشود بعد از گذشت حدود 5 سال از انتشار بازی ، همچنان پرطرفدار باشد.

نکات مهم

بزرگ ترین نکته ی گیم پلی Apex Legends را ، میتوان سرعت بی نظیر آن دانست. سرعتی که همیشه باعث بالا رفتن ضربان قلب شما ، وقتی که در حال پریدن به هوا یا فرار از گلوله های حریف خود هستید ، میشود. همکاری و اتحاد با یاران خود نیز ، تاثیر زیادی در روند موفقیت شما در این بازی دارد. و بیشتر از هر بازی بتل رویال دیگری ، روی این موضوع تاکید شده است.

در حالی که ساختار کلی Apex Legends به مانند دیگر Battle Royal ها می باشد ( پرتاب شدن به یک نقشه بزرگ ، برداشتن Loot های پراکنده دور Map و جنگیدن در یک دایره در حال بسته شدن! ) اما عامل محبوبیت این بازی ، تغییراتی است که در گیم پلی ژانر خود ایجاد کرده است. بازی 16 کاراکتر قابل بازی دارد ، که هر کدام مزه خاص خود را به بازی اضافه میکنند!

در حالی که در دیگر بتل رویال ها شخصیت شما قابلیت خاصی ندارد و وقتی وارد مبارزه میشوید با دیگران یکسان است ، در Apex Legends هر کاراکتر توانایی های مخصوص به خود را دارد. توانایی هایی که در کنار همکاری با دیگر شخصیت ها و قابلیت هایشان در تیم شما ، میتواند موقعیت های جالب و بی مثالی را ایجاد کند. و بازی این آزادی را به شما میدهد که شخصیتی که بیشترین هماهنگی با روش بازی شما دارد را انتخاب کنید.

دیگر نکته ای که Apex Legends را از بقیه بازی های هم سبک آن جدا میکند ، مهم بودن سطح توانایی شماست. جایی که در دیگر بازی ها اگر یک اسلحه با سطح کامل و تجهیزات تکمیل شده نداشته باشید ، امکان برد شما کم میشود. اما در Apex Legends ، با توجه به سطح شما در بازی میتوانید از هر مبارزه ای ، با هر تجهیزاتی ، پیروز بیرون بیایید.

سیستم مورد نیاز Apex Legends

جمع بندی

بازی Apex Legends ، نوآوری جدید ، و طعمی خاص در بازی های شوتر اول شخص و Battle Royal است. شاید در شروع برای شما تازه باشد و نتواند علاقه ی شما را جلب کند ، اما با گذشت زمان ، کاملا شما را به خودش وابسته میکند. تجربه بازی Apex Legends به تمام علاقه مندان به بازی های بتل رویال ، توسط مجله مستر مگ ، پیشنهاد میشود.

همچنین اگر به تجربه دیگر بتل رویال ها مانند Warzone Mobile یا بازی محبوبی مانند Elden Ring ( به دلیل انتشار موفق DLC ) علاقه دارید ، میتوانید با کلیک روی این عناوین ، از سیستم مورد نیاز آنها مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *