سلام به همه دنبال کنندگان و همراهان همیشگی مجله خبری مسترمگ. امروز با معرفی سیستم مورد نیاز الدن رینگ ( Elden Ring ) با شما هستیم. پس حتما تا آخر این مطلب ، با ما همراه باشید.

معرفی

شرکت FromSoftware سالهاست که با عرضه ی بازی های مختلف در سبک سولز لایک (Souls Like) ، سبکی که خودشان پایه گذار آن بودند ، طرفداران خود را راضی نگه میدارد. بازی هایی که همیشه به سخت بودن دیوانه وار و داستان های عمیق و تأثیر گذار خودشان ، معروف هستند!

اما Elden Ring در سال 2022 ، با انتشار خود ، دنیا گیمینگ را منفجر کرد! بازی ای که توانست از متاکریتیک نمره ی 96 از 100 را کسب کند. کاری که هیچ بازی دیگری در سبک سولزلایک موفق به آن نشده است. و امروز در این مقاله ، میخواهیم مشخصات سیستم مورد نیاز الدن رینگ ، این بازی تحسین شده را ، بررسی کنیم.

مشخصات سیستم مورد نیاز Elden Ring

سیستم مورد نیاز الدن رینگ

حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای Elden Ring

  • سیستم عامل (OS): Windows 10 (64-bit)
  • پردازنده (CPU): Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 3 3300X
  • حافظه رم (RAM): 12 GB
  • گرافیک (GPU): NVIDIA GeForce GTX 1060, 3 GB یا AMD Radeon RX 580, 4 GB
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 60 GB

مشخصات پیشنهادی برای اجرای Elden Ring

  • سیستم عامل (OS): Windows 10 / 11 (64-bit)
  • پردازنده (CPU): Intel Core i7-8700K یا AMD Ryzen 5 3600X
  • حافظه رم (RAM): 16 GB
  • گرافیک (GPU): NVIDIA GeForce GTX 1070, 8 GB یا AMD Radeon RX Vega 56, 8 GB
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 60 GB

البته که توجه داشته باشید که با مشخصاتی بهتر ، این بازی تحسین شده را میتوانید به شکلی بهینه تر و با گرافیکی چشم نواز تر تجربه کنید.

گیم پلی ( Game Play )

سیستم مورد نیاز الدن رینگ

گیم پلی Elden Ring به بازی های قبلی این شرکت بسیار نزدیک است. بازی به شما صد ها روش مختلف برای مبارزه با دشمنان را میدهد. چندین نوع اسلحه که هرکدام دارای تنوعی بی نظیر در زیر مجموعه های خود هستند. از شمشیر های سبک ، کاتانا و نیزه تا تیر و کمان و سپر های مختلف ، همه را میتوانید تجربه کنید.

این بازی همچنین در ساخت کاراکتر شما تنوع زیادی ارائه میدهد. به طوری که بعد از لول آپ کردن های متعدد ، میتوانید ده ها بیلد (Build) مختلف را امتحان کنید. آیا میخواهید یک سامورایی باشید؟ یا یک جادوگر که از راه دور مبارزه میکند؟ یا شاید هم میخواهید فقط یک چکش بزرگ در دست بگیرید و دشمنان را نابود کنید! در هر صورت ، Elden Ring این اجازه را به شما میدهد که آن را تجربه کنید.

دنیای بازی یکی از بزرگ ترین و پر جزئیات ترین دنیاها در سری بازی های Souls Like است. هر گوشه ی آن پر از غار ها و تونل ها و قلعه های مختلف است. این بازی شما را به گشت و گذار در نقشه خود تشویق میکند و این گشتن شما را با پاداش هایی درخور جبران میکند. به شکلی که بسیاری از مناطق بازی ، Optional یا اختیاری هستند.

داستان Elden Ring نیز ، شاهکاری در سبک خود است. این بازی در ساخت دنیای خود و درگیر کردن شما با آن بسیار موفق است. این بازی مانند هرچیز دیگری در آن ، داستان خود را به طور کامل برای شما تعریف نمیکند. بلکه شما را آزاد میگذارد که با کاوشگری و صحبت با NPC های مختلف و دنبال کردن داستان آنها ، همه چیز را متوجه شوید و در آخر ، انتخاب درست را انجام دهید!

اخبار DLC بازی

همان طور که احتمالا میدانید ، محتوای افزوده ی Shadow of the Erdtree قرار است با یک آپدیت پولی به بازی اضافه شود. محتوایی که به گفته سازندگان دست کمی از خود بازی ندارد و حدود 20 تا 30 ساعت ، اتمام آن طول خواهد کشید. همچنین علاوه بر محتوای داستانی و مپی کاملا جدید ، قرار است بسیاری سلاح جدید و روش های مبارزه نو به آن اضافه شود.

تاریخ انتشار این DLC در 21 ام ماه June ( یکم تیرماه ) است و میتوانید با تهیه این محتوای جدید ، به تجربه ی آن بپردازید و برگی جدید در داستان Elden Ring را تجربه کنید و به سرزمین سایه ها سفر کنید. همچنین به گفته ی توسعه دهندگان Elden Ring برای آزاد کردن این محتوای افزوده ، نیاز به شکست دادن دو باس فایت (Boss Fight) اختیاری Mohg و Radahn دارید.

سیستم مورد نیاز الدن رینگ

جمع بندی

در آخر باید گفت که اگر از تجربه بازی هایی جهان باز ، با داستانی غنی و دنیای چشم نواز لذت میبرید ، که در کنار گیم پلی فوق العاده ، سختی ای چالش برانگیز را ارائه میدهند ، تجربه بازی Elden Ring ، به طور حتم به شما توصیه میشود. فقط این را بدانید که اگر در شروع بازی در آن خوب نیستید یا در دنیای آن سردرگم شده اید ، فقط به آن و خودتان زمان بدهید!

همچنین اگر علاقه به تجربه بازی های جهان باز مثل GTA V دارید و میخواهید از مشخصات سیستم مورد نیاز آن یا حتی بازی GTA VI مطلع شوید ، میتوانید با کلیک روی این عناوین ، اطلاعات مورد نظر را از مجله مسترمگ ، مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *