ایرپاد پرو فوق العاده مینیمال اند و همین امر باعث شده طرفداران زیادی را به خود جذب کند. آنها هیچ دکمه ای ندارند و حتی از انگشتانمان هم کوچک تر اند. دارای ویژگی های زیادی دارند. خود به خود حساس به لمس اند و میتوانید تنها با یک لمس موسیقی خود را گوش کنید. در ادامه به نقد و بررسی ایرپاد پرو میپردازیم؛ با مستر مگ همراه باشید.

 

بررسی کلی ایرپادپرو

یکی دیگر از محصولات اپل که این روز ها طرفداران بسیاری هم پیدا کرده است،  ایرپاد پرو است. که با اضافه کردن ANC  به این نسل ایرپاد احترام زیادی به کاربر گذاشته و تجربه ی لذت بخشی را فراهم میکند. ایرپاد از تراشه h2 ساخته که باعث حالت شفافیت و اکولایزر تطبیقی را شامل میشود.

کیس شارژ MagSafe با ظرفیت باتری 523 میلی آمپر ساعتی که  دارد توانسته نسبت به نسل قبلی 4 میلی آمپر ساعت افزایش داشته باشد.

بررسی ایرپاد پرو

عملکرد

در بررسی ایرپاد پرو میبینیم که  دارای ویژگی حذف نویز و  یک میکروفون کوچک است که صدای بیرون را دریافت کرده و سپس آن را با این ویژگی به گوش هایمان منتقل میکنند.

در حالتی دیگر میتوان از ویژگی شفافیت صدا هم نیز استفاده کرد؛ به این گونه که برعکس ویژگی قبلی ، به ما کمک میکند تا صداهایی که در اطرافمان قرار دارد را هم بشنویم.

این ایرپاد اضافه بر سنسور تشخیص پوست، یک شتاب‌سنج تشخیص گفتار و یک شتاب‌سنج تشخیص حرکت را دارا است.  همه ابین ویژگی ها با همکاری هم  عمل کرده تا  ویژگی هایی مثل تشخیص صدا توسط گوش را تقویت کند.

بررسی ایرپاد پرو

طراحی

وزن هر ایرپاد 5.3 گرم و کیس شارژر آن وزنی حدود ده برابر آن یعنی 50.8 گرم می باشد. هر ایرپاد در ابعاد 309*24*21.8 میلی متر و کیس شارژر آن در ابعاد  که در رنگ سفید به بازار عرضه شده است.

ایرپاد پرو به نسخه 5.3 بلوتوث متصل میشود تا بتواند بهره وری انرژی را بهبود ببخشد.

این ایرپاد مثل ایرپاد پرو2 همراه با خود چهار سایز سری دارد و برای تمامی کاربران  قابل استفاده و استفاده راحتی دارد.

 

نقاط قوت

  • بهبود صدا
  • شارژ دهی بالا
  • حذف نویز
  • ضد آب بودن

 نقاط ضعف

  • سازگاری پایین با دستگاه های اندرویدی
  • دستی بودن کنترل صدا

بررسی ایرپاد پرو

نتیجه گیری

در آخر اگر به دنبال یک ایرپاد سبک و خوش گوش هستید، و میخواهید موسیقی هارا طوری بشنوید که انگار خواننده را در کنسرت همراهی میکنید، ایرپاد پرو بهترین گزینه است؛ تا راحت ترین و لذت بخش ترین تجربه را داشته باشید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *