سلام به همه شما دوستان و همراهان مجله خبری مسترمگ. امروز با معرفی سیستم مورد نیاز GTA VI و بررسی اخبار پیرامون این بازی با شما هستیم. پس حتما تا آخر با ما همراه باشید.

معرفی

بعد از حدود 11 سال انتظار ( که طولانی ترین زمان بین رونمایی و انتشار دو بازی از سری GTA است! ) شرکت Rockstar بالاخره با انتشار یک تریلر ، از بازی GTA VI رونمایی کرد. این تریلر که در تاریخ چهارم دسامبر منتشر شد ، تمام توجه در دنیای گیمینگ را به سمت خود جلب کرد. تریلری که در حال حاضر حدود 200 میلیون بازدید کننده داشته است!

بعد از انتشار این ویدیو ، طرفداران و دنبال کنندگان با توجه به اخبار منتشر شده ، توانستند مشخصات مورد نیاز این بازی را حدس بزنند. و ما امروز با بررسی سیستم مورد نیاز GTA VI با شما هستیم. البته که باید بدانید که هیچ چیز در مورد این مشخصات قطعی نیست و همه ی اینها حدس و گمان میباشد. تا وقتی که خود شرکت راکستار مشخصات رسمی را ارائه دهد ، نمیتوان به قطع در این مورد تصمیم گرفت.

مشخصات مورد نیاز بازی GTA VI (غیر رسمی)

سیستم مورد نیاز GTA VI

حداقل مشخصات مورد نیاز بازی GTA VI

  • سیستم عامل (OS): Windows 10/11
  • پردازنده (CPU): Intel Core i7 8700K یا AMD Ryzen 7 3700x
  • حافظه رم (RAM): 8GB
  • گرافیک (GPU): Nvidia Geforce GTX 1080Tiیا AMD Radeon RX5700XT
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 150GB

مشخصات پبشنهادی برای اجرای GTA VI

  • سیستم عامل (OS): Windows 11 64-bit
  • پردازنده (CPU): Intel Core i9-10900K یا AMD Ryzen 5 5900X
  • حافظه رم (RAM): 32GB
  • گرافیک (GPU): AMD Radeon RX 6800XT یا Nvidia Geforce RTX 3080
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 150GB

همچنان توجه داشته باشید که این مشخصات غیر قطعی هستند و در زمان انتشار بازی ، میتوانند کاملا متفاوت از موارد بالا باشند.

اخبار و حواشی

سیستم مورد نیاز GTA VI

میتوان گفت مهم ترین خبر در دسترس برای این بازی مورد انتظار ، تاریخ انتشار آن است ، چیزی که بعد از انتشار تریلر این بازی مشخص شد. با توجه گفته ی خود شرکت Rockstar ، این بازی جایی در سال 2025 منتشر میشود. که با توجه به صحبت عموم ، تاریخ در دسترس شدن GTA VI ، در پاییز آن سال است.

همچنین مثل بازی های قبلی ، یعنی GTA V و Red Dead Redemption 2 ، بازی GTA VI اول به طور انحصاری برای کنسول ها منتشر خواهد شد. و نسخه PC این بازی ، با فاصله نسبت به کنسول ها در دسترس خواهد بود. کاری که راکستار معمولا با بازی های خود انجام میدهد تا نسخه PC را به شکل بهینه تر منتشر کند. همچنین این بازی برای کنسول های نسل هشت ( PS4 و XBOX One ) منتشر نخواهد شد.

داستان بازی

در حال حاضر ، تمام اطلاعات رسمی در مورد داستان و فضای بازی ، از تریلر منتشر شده ، در دسترس است. هنوز چیز زیادی در مورد داستان بازی مشخص نیست ، اما در مورد شهر ، شخصیت ها و فضای بازی اطلاعات محدودی منتشر شده است.

بازی GTA VI ، دو شخصیت قابل بازی به نام های Jason و Lucia خواهد داشت. چیزی که باعث میشود این بازی اولین GTA تاریخ با یک شخصیت قابل بازی مونث باشد! البته که اسم و قابل بازی بودن شخصیت مرد بازی ، به صورت رسمی تایید نشده. اما تقریبا میتوان از این مورد مطمئن بود.

بازی در شهر خاطره انگیز Vice City در جریان خواهد بود ، جایی که نسخه اولیه بازی ، در سال 1986 اتفاق میافتد. البته که گفته میشود Vice City تنها بخشی از نقشه بزرگ بازی است و قرار است یکی از بزرگ ترین و قابل تعامل ترین دنیاها را در سری بازی GTA ، در این بازی تجربه کنیم. نقشه بازی از روی ایالت Florida شبیه سازی شده و قرار است به نسخه دنیای واقعی نزدیک باشد.

سیستم مورد نیاز GTA VI

جمع بندی

بازی GTA VI سالهاست که نامش به سر زبان طرفداران این مجموعه بازی است. و قرار است این انتظار طولانی در پاییز سال 2025 به پایان برسد. بازی ای که به طور حتم ، بعد از انتشار ، قرار است بسیاری از رکورد ها را ( مخصوصا رکورد های مربوط به فروش! ) بشکند و به صدر دنیای گیمینگ برسد!

همچنین اگر به تجربه بازی GTA V علاقه مند هستید و میخواهید نقد و بررسی این بازی را مطالعه کنید یا از سیستم مورد نیاز این بازی مطلع شوید ، میتوانید با کلیک روی این عناوین ، آنها را در مجله خبری مسترمگ بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *