ایرپاد پرو ۲ یکی از محصولات اپل است، که به طور کلی یک ارتقا قابل توجه نسبت به مدل قبلی است ، با فناوری پیشرفته حذف نویز، صدای فضای اطراف و طراحی جدید که  توانسته کیفیت صدا را بهبود ببخشد . در این مقاله به بررسی ایرپاد پرو 2 میپردازیم،  با مستر مگ همراه باشید.

 

بررسی کلی ایرپاد پرو 2

ایرپاد پرو۲ با ویژگی های بسیار زیادی که در سال 2022 به بازار آمد، میتواند به بهبود مدیریت باتری، صدا و قابلیت های دسترسی بیافزاید. اینطور که بتوانیم بهترین و بیشترین استفاده را از این ایرپاد ها داشته باشیم.

با به وجود آمدن تغییرات کوچک اما قابل توجه در طراحی ظاهری مثل محل قرارگیری میکروفون ها، سنسور شخصیتی پوست و البته میکروفون های حذف نویز ، توانسته بهترین نحوه عملکرد را ارائه دهد.

طراحی ایرپاد پرو2

ایرپادپرو با وزن 5.3 گرم و ارتفاع 30 میلی متر، با چهار سایز سری ایرپاد بهترین حالت ایستایی در گوش را میتواند ارائه دهد.

کیس شارژ این ایرپاد با وزن 50.8 گرم، ارتفاع 21.7 میلی متر که مقاوم به گرد و غبار و هرگونه رطوبت است، به بازار عرضه شده است .

این ایرپاد از تراشه h2 ساخته و قابلیت شارژ با USB-C را دارد.

 

بررسی ایرپاد پرو 2

عملکرد ایرپاد پرو 2

ایرپاد پرو 2 تا 6 ساعت قابلیت ذخیره انرژی را دارد، البته این مقدار برای مکالمه به 4.5 ساعت مداوم هم میرسد.این هدفون با قابلیت های دسترسی بهتر اعم از حذف نویز، شنیدن همزمان موسیقی و صدای اطراف، کنترل های لمسی و … باعث میشوند، بیشترین و لذت بخش ترین استفاده را داشته باشیم.

از ویژگی های دیگر میتوان به siri همیشه فعال اشاره کرد، که همیشه آماده خدمت رسانی از طریق ایرپاد شما است.با وجود استاندارد مقاومت در برابر نفوذ آب از این ایرپاد میتوانیم در هنگام ورزش کردن، دویدن و حتی کار های روزمره به صورت مداوم استفاده کرد.

نقاط قوت 

  • کیفیت صدای فوق العاده
  • باتری با شارژدهی بالا
  • ضد آب بودن
  • سازگاری عالی با دستگاه های اپل
  • سیستم حذف نویز

نقاط ضعف

  • سازگاری پایین با دستگاه های اندرویدی
  • دستی بودن کنترل صدا

بررسی ایرپاد پرو2

نتیجه گیری

همانطور که از ویژگی های مثبت مشخص است، این ایرپاد جزو یکی از بهترین هاست . که میتواند راحتی را در هنگام استفاده به شما هدیه دهد. مخصوصا با قابلیت حذف نویز بالا .این ایرپاد پیشنهاد خوبیست برای کسانی که ایرپادی با قیمت مناسب و البته کارایی بالا میخواهند. البته اگر از سیستم عامل اندروید استفاده میکنید میتوانید از ایرپاد M10 استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *