سلام به همه ی شما دوست داران و دنبال کنندگان مجله خبری مستر مگ. امروز با معرفی سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2013 و بررسی گیم پلی آن با شما همراه هستیم. پس تا آخر مطلب با ما باشید.

معرفی

مجموعه بازی Pro Evolution Soccer یا همان PES خودمان ، سالهاست که با انتشار بازی شبیه ساز فوتبال پرطرفدار خود ، بقیه ی رقبا را در این صنعت به چالش میکشد و طرفداران خود را ( تا حدودی! ) راضی نگه میدارد.نا امید کننده بودن نسخه های اخیر ، باعث شده که هواداران قدیمی این مجموعه به سراغ نسخه های قدیمی تر این سری بازی بروند. بازی PES 2013 مطمئنا یکی از همین گزینه هاست.

نسخه PES 2013 یکی از محبوب ترین نسخه های این بازی و جزو پرطرفدار ترین بازی های این مجموعه است. بازی که در بسیاری از سایت های معتبر ، اگر نه بهترین ، به عنوان سه نسخه برتر PES به شمار میرود. امروز به بررسی سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2013 و تغییراتی که باعث محبوبیت این نسخه شد میپردازیم.

مشخصات سیستم مورد نیاز PES 2013

سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2013

 

حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای PES 2013

  • سیستم عامل (OS): Windows XP SP3, Vista SP2, 7
  • پردازنده (CPU): Intel Pentium IV 2.4GHz
  • حافظه رم (RAM): 1GB
  • گرافیک (GPU): NVIDIA GeForce 6200 یا ATI Radeon X1300 یا Intel HD Graphics 2000/3000
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 6GB

مشخصات پیشنهادی توسط مجله مستر مگ برای اجرای PES 2013

  • سیستم عامل (OS): Windows XP SP3, Vista SP2, 7
  • پردازنده (CPU): Intel Core2 Duo 2.0GHz
  • حافظه رم (RAM): 2GB
  • گرافیک (GPU): NVIDIA GeForce 7900 یا AMD/ATI Radeon HD2400
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 8GB

مشخصات ارائه شده به عنوان مشخصات رسمی اعلام شده توسط سایت رسمی شکرت Konami هستند. اما توجه داشته باشید که با مشخصات و سیستم بهتر ، تجربه بهتری خواهید داشت و بازی به صورت روان تر اجرا خواهد شد.

گیم پلی (Game Play)

سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2013

در نگاه اول ، شاید تغییرات ایجاد شده در PES 2013 ، نسبت به نسخه های قبل ، کوچک و سطحی به نظر برسند. اما شما شگفت زده خواهید شد اگر بدانید که چه تغییراتی از گرافیک تا هوش مصنوعی و نکات تاکتیکی در بازی اعمال شده است. در زمین فوتبال ، این بازی یکی از هیجان انگیز ترین و مفرح ترین گیم پلی های ممکن را به کاربر ارائه میدهد. چیزی که نسخه های قبل از آن در انجامش مشکل داشتند و نمیتوانستند جای خود را در نسل جدید کنسول ها پیدا کنند.

چیزی که این نسخه را از بقیه متمایز کرد ، داشتن یک مسیر مشخص بود. در نسخه های قبلی ، این سری به شکلی پیش میرفت که انگار در تلاش امتحان کردن بود در حالی که میخواست هویت مخصوص خود را پیدا کند. اما PES 2013 تمام نکات خوب بازی ها را در خود جمع کرده و به آن هدف و هویتی جدید داده است. نکته مهم دیگر البته ، در دسترس بودن و یادگیری آسان بازی است. به شکلی که حتی قبل از شروع مسابقه اول ، بازی شما را به راحتی با کنترل بازی آشنا میکند.

تغییرات

در زمین بازی ، کنترل با اضافه شدن قابلیتی که Konami آن را PES Full Control مینامد ، راحت تر است. قابلیتی که به بازیکن این توانایی را میدهد که توپ را در هر جایی از زمین که میخواهند ، با هر سرعت ، طول یا قدرتی که میخواهند ، قرار دهند. این مورد به بازیکن این اجازه را میدهد تا با توجه به سطح توانایی خود ، در هر موقعیت ، به شکل مناسب توپ را در زمین گردش دهد.

در این بازی ، کنترل هم تیمی ها نیز به دست خود کاربر است. با استفاده از دکمه های اختصاص داده شده به این قابلیبت ، بازیکن میتواند به هم تیمی های خود دستور در عمق رفتن ، فرار از یار حریف یا شرکت در دفاع را بدهد.

هوش مصنوعی نیز ، در PES 2013 ، هم در دفاع و هم در حمله بهبود یافته میباشد. حرکت پویای مهاجمان و مدافعان باعث تجربه ی هیجان انگیز و درگیر کننده در زمین شده است. جایی که مهاجمان در محوطه جریمه به دنبال فضا میگردند ، مدافعان در تلاش هستند که فضا های خالی را پر کنند و جلوی حمله را بگیرند. این باعث میشود که گیم پلی بازی پویا و متعادل باشد.

مود های مختلف نیز ، تجربه بازی را متنوع تر و عمیق تر میکنند. بخش Football Life mode اضافه کردن بخش آنلاین ، اجازه ی تجربه برخط به کاربر و رقابت با دیگر بازیکنان را میدهد. همچنین رقابت های لیگ قهرمانان و کوپا لیبرتادورس اینجا هستند تا حالت جدید از رقابت را به بازیکن ارائه دهند.

جمع بندی

شاید تنها مشکل PES 2013 ( یا به طور کلی سری PES ) کمبود تیم های لایسنس شده باشد. چیزی که این نسخه با تغییرات اساسی در گیم پلی خود آن را جبران میکند. تغییراتی که رد پای آنها را در نسخه هایی مثل PES 2015 و PES 2014 ( که نقد و بررسی سیستم گیمینگ مورد نیاز آنها را میتوانید از سایت مستر مگ با کلیک روی این عناوین مطالعه کنید ) میتوان دید.

تجربه ی بازی PES 2013 ، به طرفداران این سری و به کسانی که به دنبال حس نوستالژی یکی از بهترین نسخه های PES هستند ، توسط مستر مگ به طور حتم ، توصیه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *