سلام به همه ی شما همراهان و دوست داران مجله ی خبری مستر مگ. امروز با یک معرفی دیگر با شما هستیم و میخواهیم سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2015 را بررسی و مشخصات آن را معرفی کنیم. پس حتما تا آخر کار با ما همراه باشید.

معرفی PES 2015

سری بازی های PES با نام کامل Pro Evolution Soccer از سال 1995 میلادی توسط شرکت ژاپنی Konami در حال عرضه است. مجموعه بازی که بین طرفداران و فوتبال و بازی های شبیه ساز آن شناخته شده و محبوب میباشد.

نسخه سال 2015 این بازی ، یعنی PES 2015 ، در حالی عرضه شد که این سری بازی از نطر محبوبیت و طرفداران در نقطه ای قرار داشت که نیازمند موفقیت بزرگی از این نسخه بود. چیزی که این بازی توانست به آن عمل کند و هواداران و بازیکنان را تا حد زیادی به رضایت برساند.

امروز با بررسی سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2015 با شما هستیم و در آخر میخواهیم بررسی کنیم که چه تغییراتی باعث موفقیت این نسخه از مجموعه بازی PES شد.

مشخصات سیستم مورد نیاز PES 2015

سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2015

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای PES 2015

  • سیستم عامل (OS): Windows 7 SP1 / Vista SP2
  • پردازنده (CPU):  Intel Core 2 Duo @ 1.8 Ghz یا AMD Athlon II X2 240
  • حافظه رم (RAM): 1 GB
  • گرافیک (GPU): nVidia GeForce 7800 یا  ATI Radeon X1300 یا  Intel HD Graphics 2000
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 8 GB

سیستم پیشنهادی توسط مستر مگ برای اجرای PES 2015

  • سیستم عامل (OS): Windows 7 SP1 / Vista SP2
  • پردازنده (CPU): Intel Core 2 Duo @ 1.8 Ghz یا AMD Athlon II X2 240
  • حافظه رم (RAM): 1 GB
  • گرافیک (GPU): nVidia GeForce 7800 یا ATI Radeon X1300 یا Intel HD Graphics 2000
  • فضای حافظه مورد نیاز (STO): 8 GB

این مشخصات توسط سایت رسمی شرکت Konami به انتشار رسیده اند ، اما شما با داشتن سیستمی بهتر ، میتوانید تجربه بهتری نیز داشته باشید.

گیم پلی (Game Play) PES 2015

سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2015

بازی PES 2015 با انتشار خود تمام توجه ها را به خود جلب کرد. و توانست با عملکردی قابل قبول این توجه ها را پاسخ بگوید و کاربران خود را راضی نگه دارد. یکی از نکات مثبتی که درمورد این بازی بسیار مطرح بود ، تفاوت اتمسفر بازی ها نسبت به قبل است.

هر ورزشگاه ، هر آب و هوا و هر تیم ، حس و حال مخصوص خودشان را داشتند که با تیم دیگری مشابه نبود. بازی در هوای بارانی ، در فینال لیگ قهرمانان در حالی که هزاران طرفدار شما در ورزشگاه شما را تشویق میکنند ، چیزی است که این بازی به طور منحصر به فردی به بازیکن انتقال میدهد. استادیوم ها ، هر کدام تجربه ای خاص هستند که جو بازی در آنها همیشه حس هیجان و انقلاب را در شما زنده میکند.

“زمین بازی برای ماست” ، این شعار Konami برای PES 2015 است. شعاری که این کمپانی ، توانست با انتشار موفق این بازی به آن عمل کند و بتواند نسل جدیدی از این مجموعه را شروع کند. نسلی که تمرکز را از روی داشتن لایسنس های متعدد به روی داشتن گیم پلی مفرح جا به جا کند.

تغییرات در PES 2015

پیشرفت به خصوص هوش مصنوعی بازی در این نسخه ، کاملا قابل تشخیص است. تصمیم گیری بازیکنان کنترل شونده توسط کامپیوتر به مراتب از نسخه های قبل بهتر است و عملکرد دروازبانی نیز به شکلی قابل ملاحظه ، پیشرفت کرده است. تغییراتی که باعث لذت بخش بودن تجربه بازی برای کاربر ، در کنار ایجاد حس رقابتی است.

روش های ایجاد موقعیت گلزنی و خطر روی دروازه ی حریف نیز در PES 2015 به چند حرکت ساده خلاصه نمیشوند. در اینجا دیگر شما با یک ارسال ساده ، همیشه به هدف خود نیمرسید و بازی با ارائه مسیر و شیوه های مختلف گلزنی ، گیم پلی بازی را بیش از پیش غیر قابل پیشبینی و مفرح کرده است.

بخش MyClub نیز که به صورت حریف مستقیم برای FIFA به نظر میرسد ، به شکلی بهینه و کامل عرضه شده است و با داشتن بخش هایی مثل قابلیت بازی آنلاین ، و توانایی ساختن کامل تیم خود ، به شما دستی باز برای تجربه ای کامل جدید میدهد و کاربر را برای لذت بردن از این بخش ، آزاد میگذارد.

جمع بندی

شاید PES 2015 بهترین گزینه برای تجربه ی یک شبیه ساز فوتبال نباشد ، اما این بازی با هدف ایجاد نسلی جدید از سری بازی های PES منتشر شد و در این امر به طور کامل موفق بود.

تجربه بازی PES 2015 با تمام تغییراتی که نسبت به نسخه پیشین خود ارائه میدهد ، تجربه ای لذت بخش و مفرح خواهد بود. بازی ای که نوآوری های آن را میتوان همچنان در نسخه های جدیدتر بازی مانند PES 2021 و PES 2020 دید ( که میتوانید بررسی و معرفی سیستم گیمینگ آنها را با کلیک روی اسامی این بازی ها ، توسط مجله مستر مگ مطالعه کنید ).

تجربه بازی PES 2015 به هرکسی که از طرفداران این مجموعه است و از احساس نوستاژی این بازی لذت میبرد ، توسط مستر مگ ، توصیه میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *