سلام به همه ی همراهان و دنبال کنندگان مجله خبری مستر مگ. امروز با بررسی و تحلیل سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2016 با شما هستیم. پس حتما تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

معرفی

سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2016

سری بازی Pro Evolution Soccer یا به اختصار PES حدود بیست سال است که هرساله با نسخه ای جدید ، دوست داران این شبیه ساز فوتبال را سرگرم  میکند. نسخه ی سال 2016 این بازی در زمان خود ، یکی از بهترین بازی های شبیه ساز فوتبال به شمار میرفت و با تغییراتی انقلابی توانست یکی از موفق ترین بازی ها در سبک خود شود.

امروز میخواهیم با بررسی و معرفی سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2016 به تغییراتی که باعث شد این بازی تا این حد محبوب و موفق باشد بپردازیم. بازی ای که با اضافه کردن مسابقات EURO 2016 توانست خود را بیش از قبل محبوب کند.

مشخصات سیستم مورد نیاز PES 2016

سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2016

حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای PES 2016

  • سیستم عامل (OS): Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
  • پردازنده (CPU): AMD Athlon Ⅱ X2 240 یا Intel Core 2 Duo @ 1.8 GHz
  • حافظه رم (RAM): 1 GB
  • گرافیک (GPU): nVidia GeForce 8800 یا ATI Radeon X1600 یا ATI Radeon X1600
  • حافظه مورد نیاز (STO): 9 GB

مشخصات پیشنهادی مجله ی مستر مگ برای اجرای PES 2016

  • سیستم عامل (OS): Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
  • پردازنده (CPU): AMD Phenom Ⅱ X4 925 یا Intel Core i3 530
  • حافظه رم (RAM): 2 GB
  • گرافیک (GPU): nVidia GeForce GTX 260 یا ATI Radeon HD 4850 یا Intel HD Graphics 4000
  • حافظه مورد نیاز (STO): 9 GB

توجه داشته باشید که مطمئنا با مشخصاتی بهتر ، میتوانید بازی را به صورت بهینه تر اجرا کنید و گیم پلی روان تری را تجربه کنید.

گیم پلی (Game Play)

سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2016

شرکت Konami با انتشار PES 2016 توانست به رقبای خود در زمینه ی تولید بازی شبیه ساز فوتبال اعلام کند که این سری به قدرت گذشته ی خود بازگشته است. یکی از نکات مثبت و مهم این نسخه بیشتر شدن جنبه فیزیکال مسابقات است. بازیکنان برای به دست آوردن مالکیت توپ میجنگند و نتیجه ها غیرقابل پیشبینی تر از قبل شده اند.

بازیکنان ، با مشخصات متفاوت ، احساس متفاوتی نیز به کاربر میدهند و با توجه به خصوصیات متفاوت فنی و فیزیکی هر بازیکن ، کنترل آن هم احساس دیگر نسبت به بقیه بازیکنان دارد.

مدیریت ترکیب و تاکتیک تیم ها نیز ، دستخوش تغییراتی شده که باعث میشوند شما ، هنگام انتخاب شیوه بازی تیم خود ، دست باز تری نسبت قبل داشته باشید و بیش از پیش ، احساس سرمربی بودن را به شما انتقال میدهد.

هوش مصنوعی بازی PES 2016 ، با پیشرفت قابل ملاحظه ای رو به رو شده و هنگام بازی کردن ، بازیکنان تیم شما ، تصمیمات بهتری با توجه به شیوه بازی شما میگیرند. و همچنین بازی در برابر خود را ، پیچیده تر و سخت تر از قبل میکنند.

منو ها و رابط کاربری بازی بهتر از قبل هستند و باعث سردرگم شدن بازیکن در منو های طولانی و بی سر و ته نمیشوند. و به سادگی کاربر راه برای رسیدن به هدف خود همراهی میکنند.

همچنین ، کونامی با اضافه کردن افزونه ی EURO 2016 ، رقابتی کاملا جدید به بازی اضافه میکند. تیم های ملی ، با حال و هوای مسابقات یورو ، تجربه ای نو و سرگرم کننده به بازیکن میدهند. بازی حس رقابت در این مسابقات را به بهترین شکل در کاربر زنده میکند و باعث میشو کاربر ، بیش از پیش از بازی کردن لذت ببرد.

جمع بندی

بازی PES 2016 ، اگر بهترین نباشد ، یکی از بهترین نسخه های این سری به شمار میرود. بازی ای که توانست ای مجموعه را دوباره به دنیای گیمینگ مطرح کند و موفقیت های پیشین این سری را تکرار کند.

شاید اگر موفقیت این بازی رخ نمیداد ، نسخه های  بعدی مانند PES 2018 ، PES 2017 ( که میتوانید تحلیل و بررسی سیستم مورد نیاز آن ها را با کلیک روی اسامی این بازی ها از مجله مستر مگ مطالعه کنید ) هرگز به محبوبیت و جایگاه خاص خود نمیرسیدند.

تجربه بازی PES 2016 ، توسط مجله مستر مگ ، به طور حتم ، به دنبال کنندگان و طرفداران این مجموعه پیشنهاد میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *