سلام به همه ی دوستان و دنبال کنندگان مجله ی خبری مستر مگ. امروز با بررسی و معرفی سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2017 با شما هستیم. پس حتما تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

معرفی

سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2017

سری بازی PES در سال 2017 با انتشار نسخه PES 2017 هواداران و دنبال کنندگان این مجموعه موفق را بسیار راضی کرد. این سری که از سال 1995 ، هر ساله با انتشار نسخه ای جدید به استقبال طرفداران خود رفته است ، در سال 2017 با تغییرات اساسی در گیم پلی شبیه ساز فوتبال خود ، توانست بسیاری از بازی کنندگان را به رضایت کامل برساند و نظر منتقدان را به خود جلب کند.

امروز میخواهیم به معرفی سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2017 و بررسی تغییراتی که باعث شد این نسخه به محبوبیتی که دارد برسد ، بپردازیم. بازی که با وجود گذشت حدود 7 سال از تاریخ انتشارش ، همچنان بین طرفداران جایگاه خاصی دارد.

مشخصات سیستم مورد نیاز PES 2017

سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2017

حداقل مشخصات مورد نیاز برای اجرای PES 2017

  • سیستم عامل (OS): Windows 10, 8.1, 8, 7 SP1, Vista SP2
  • پردازنده (CPU): Intel Core2 Duo 1.8GHz یا AMD Athlon Ⅱ X2 240
  • حافظه رم (RAM): 1 GB
  • گرافیک (GPU): DirectX 9.0c compatible video card. 1024MB Pixel Shader 3.0 یا NVIDIA GeForce 8800
  • فضای مورد نیاز (STO): 8 GB

مشخصات پیشنهادی مجله مستر مگ برای اجرای PES 2017

  • سیستم عامل (OS): Windows 10, 8.1, 8, 7 SP1, Vista SP2
  • پردازنده (CPU): AMD Phenom Ⅱ X4 925 یا Intel Core i3 530
  • حافظه رم (RAM): 2 GB
  • گرافیک (GPU): DirectX 9.0c compatible video card. 1024MB Pixel Shader 3.0 یا NVIDIA GeForce GTX 260
  • فضای مورد نیاز (STO):8 GB

البته که با مشخصاتی بالا تر و سیستمی بهتر ، میتوانید بازی را به شکلی بهینه تر و روان تر اجرا کنید و تجربه بهتری داشته باشید.

گیم پلی (Game Play)

سیستم گیمینگ مورد نیاز PES 2017

نسخه PES 2017 ، شاید در خارج از زمین بازی دارای کمی مشکلات باشد و همه چیز ایده آل نباشد ، اما میتوان تضمین کرد که در درون زمین و از نظر گیم پلی (بدون در نظر گرفتن داوری عجیب!) میتواند تجربه بسیار عالی را به کاربر ارائه دهد.گیم پلی روان تر ، هوش مصنوعی بهتر ، عملکرد دروازه بانی بهتر ، همه و همه توانسته اند این بازی را به یکی از بهترین نسخه های PES تبدیل کنند.

تغییرات گیم پلی PES 2017 را که کنار بگذاریم ، میتوان دید که بازی در بخش چینش و تغییر تاکتیک هر تیم قابلیت های جدیدی اضافه کرده است. که باعث زنده شدن مربی درون شما میشود! همچنین بخش مسترلیگ با اضافه کردن قابلیت جداسازی بودجه ی نقل و انتقالات و دستمزد بازیکنان  و قابلیت های جدید برای بازیکنان قرضی، به بهبودیابی خود در هر سال ادامه میدهد.

همچنین در بخش باشگاه من (My Club) ، بازی با اضافه کردن قابلیت های مزایده و انتخاب ماموران مختلف برای خریدن بازیکنان ، ساخت تیم رویایی شما را از همیشه ساده تر میکند. این اتفاق در حالی میافتد که عنصر هیجان و تازگی این بخش را فدا نمیکند و همچنان تجربه خاص و منحصر به فردی را به کاربر ارائه میدهد.

بخش Pro Evolution نیز دیگر احساس جدا بودن از زمین بازی را ندارد. در تمام لحظات کوچک و بزرگ بازی احساس میشود و این حس را به بازیکن منتقل میکند که این بازی برای شماست که آن را کنترل و فتح کنید!

عملکرد بازی همچنین روی کنسول و رایانه بهینه و تقریبا بدون مشکل است. که یکی از بزرگترین نکات مثبت این نسخه از مجموعه ی PES میباشد.

جمع بندی

درحالی که نسخه سال 2016 بازی ، انتظارات را برای بازی PES 2017 بسیار بالا برد، اما این بازی توانست با دنبال کردن استاندارد های بازی قبل و بهبود نقاط ضعف آن تمام انتظارات را پاسخ دهد.

این بازی توانست سنگ بنای بازی هایی مانند PES 2018 ، PES 2019 و حتی نسخه های بعد از آنها ( که میتوانید با کلیک روی این عناوین با مشخصات سیستم مورد نیاز آنها آشنا شوید ) بشود.

به طور کلی تجربه بازی PES 2017 به همه ی طرفداران و دنبال کنندگان این مجموعه پیشنهاد میشود. این بازی میتواند از همه نظر هواداران این سری را راضی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *