سلام دوستان امروز با ببرسی یک بازی پر ترفدار Minecraft ساخت شرکت mojang studio در خدمت شما هستیم.

بازی جهان باز و سروایول (بقا) که میتوانید به صورت تکی و همینطور با کمک دوستان خود بازی کنید .

با مجله خبری مستر مگ برای بررسی این بازی زیبا همراه باشید.

معرفی بازی

دنیای زیبا Minecraft  RTX ON

بازی سروایوال و جذاب Minecraft حکایت یک قهرمان را در حالت لگویی تور توضیح میدهد که این قهرمان از صفر تا صد زندگی خودش رو شروع میکند و باید با هیولا ها بجنگد تا به مردم روستایی کمک کند. این گیم تا به امروز موفق به فروش بیش از 230 میلیون نسخه شده .

و بسیاری از گیمر های دنیا هنور به دنبال رمز و راز های این بازی میگردند. بماند آیتم هایی که برای بدست آوردنشان باید به کاوش های سنگینی بپردازید و شدیدا توصیه میشه با دوستان خود این بازی رو تجربه کنید. و زندگی مورد علاقه خود را در زمان شمشیر و تبر بسازید.

ازطرفی mojang studio با خلق مواردی مثل Minecraft Dungeon سعی کرده تا تجربه‌ی متفاوتی را دراختیار کاربران ماینکرفت قرار دهد.

Minecraft Legends

گیم که در حالت کلی تجربه‌ای سرگرم کننده و ماجراجویانه که میتواند حسابی کاربران خود را مشغول کند.  داستان نبرد قهرمانی جذابی به نام  ( استیو ) که با پلیدی و ظلم است که در حالت لوگو توری و جالب روایت میشود. حال پیگلین‌ها به جهان ماینکرفت حمله کرده‌اند و وظیفه شما چیزی جز نبرد و محافظت از مردم و جهان نیست.
و باخاطر باز شدن پورتال هایی که شما میتوانید داخل بازی هم بسازید میتوایند به دنیای پیگیلین ها بروید و بخاطر همین است که شما تنها میتوانید از این جهان محافظت کنید. Minecraft Legends فاقد شخصیت سازی خاصیه و شما میتوانید کرکتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید ( ولی برای چنین کاری باید پول بیشتری پبردازید بالاخره:) )  این بازی در سال ازی ماین کرافت  برای اولین بار در سال 2009ساخته و منتشر شد. این بازی امروزه برای پلتفرم های مختلفی مانند pc، گوشی های Android و IOS و… در دسترس کاربران قرار دارد.  میتوان گفت که محبوبیت این بازی بخاطر جهان بازی بودنشه و بدست اوردن منابع خاصی که خودتون باید بدستش بیارید و همینطور یک زندگی باهاش بسازید.این بازی در اصل یک گیم سه بعدی هستش در قسمت بیلد کردن خانه و چیز های دیگه میباشد. که شمارا مجبور به عملی نمیکند و میتوانید هرجور که خواستید این بازی رو پلی بدید.

ویژگی های این گیم

DLC های جذاب Minecraft 

 

در این بازی بازیکن می تواند انواع سازه های مختلف را بسازد.

آیتم های مختلف و متنوعی در دسترس گیمرها قرار دارد.

بازی دارای یک گیم پلی ساده، سریع و لذتبخش استو شدیدا باعث اعتیاد بازیکنان می شود.

گیمرها می توانند به صورت گروهی و چند نفره به بازی باهم بپردازند.

این گیم از یک صداگذاری بسیار عالی برخوردار است و موسیقی های متنوعی در مراحل مختلف آن پخش می شود.

حالت های این گیم

بخش های مختلف بازی ماین کرافت دارای 3 بخش اصلی است که شامل Survival، Creative Mode و Hardcore می باشد.

Survival : Survival

سفر با تلپورت به جهنم

 

جذاب ترین بخش بازی است و بازیکن بدون داشتن هیچ وسیله ای بازی را شروع می کند و وارد یک دنیای بی کران و ترسناک می شود و باید به تنهایی برای بقای خود تلاش کند. جمع آوری تجهیزات و لوازم مورد نیاز و همچنین ساخت خانه از اولین کارهایی است که در این بخش باید انجام شود. در بخش Survival بازیکن باید روزها در جستجوی غذا و تجهیزات اولیه زندگی باشد و شب ها نیز در برابر موجودات خطرناک از خود مراقبت کند

Creative Mode

در بخش Creative Mode دیگر بازیکن نیازی به جذا و جان ندارد و می تواند با استفاده از تجهیزات و مصالحی که در اختیار دارد هر چیزی که می خواهد را بسازد

 

Hardcore

در این بخش نیز بازیکن تقریبا تمام مراحل بخش Survival را تکرار می کند. در واقع استیو (Steve) که شخصیت اصلی داستان است در یک دنیای بی کران و ترسناک دست به ماجراجویی و چالش های متعدد می زند و باید بتواند از خودش در برابر عوامل بیرونی مراقبت کند.

یادتون نره ببرسی گیم dota 2 رو ببینید

گیم پلی بازی

 

به نحوی می توان گیم پلی بازی  Minecraft را بی نهایت و بی کران دانست چرا که همیشه چیزهایی

وجود دارند که بازیکن آنها را نساخته است. در هر کدام از بخش های بازی می تواند یک دنیای متفاوت و وسیع را تجربه کرد. در واقع گیم پلی بازی بسیار ساده و روان است و بازیکنان می توانند در کمترین زمان ممکن با آن ارتباط خوب و نزدیکی برقرار کنند.

شما میتوایند با رفقای خود بازی رو هتری پیش ببرید . ولی یادتنو نره که آیتم هارو باهم به اشتراک بگذارید. ( خصیص بازی در نیارید عزیزان دل 🙂 )

 تاریخ انتشار

 

بازی Minecraft در تاریخ  29 آوریل 2013 برای پلتفرم های : PC , PS4, Xbox , mobile عرضه شد و طبق معمول پلیر های زیادی این بازی خفن را پیش خرید کردند.

نقاط ضعف و قدرت این گیم

 

وجود روستا و همینطور افراد ساکن آن

نقاط ضعف

گرافیک این بازی بدون داشتن کارت گرافیک قوی زیاد جذاب نیست

نیاز به تایم پلی بالا

سخت بدست آمدن منابع

نقاط قدرت

چند نفره بودن بازی

حس ماجراجویانه ای که به شما میده

بیلد کردن نقشه ای که دوستش دارید

تلاش زیاددددد برای آیتم ها

پردازنده مورد نیاز

سیستم عامل ویندوز 7 64-بیت

مموری رم (Memory RAM): 4GB.

پردازنده (CPU): Intel Core i3-3210 3.2 GHz یا AMD A8-7600 APU 3.1 GHz.

کارت گرافیک(GPU): Intel HD Graphics 400 یا AMD Radeon R5 Series یا AMD Radeon HD 7000 Series.

1 گیگابایت فضای خالی جهت نصب

جمع بندی

این گیم نیاز به خلاقیت شما و ظرزی که دوست دارید پلی دهید هستش و به عنوان یک گیم جهان بازی خیلی طرفدار های زیادی داره. با سپاس از شما برای خواندن این مقاله روز و روزگارتون خوش 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *