خالی کردن گوشی های هوشمند از بد افزار ها و ویروس ها همواره جز دغدغه های کاربران بوده و هست . این بد افزار ها تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد گوشی دارند و لازم هست که اونا رو از گوشی پاک کنیم . تو این مقاله میخوایم بهترین آنتی ویروس برای گوشی سامسونگ رو بررسی کنیم و ویژگی های اون رو برای شما شرح بدیم.

سامسونگ به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در جهان، با توجه به تعداد بالای کاربران خودش ، نیازمندی‌های امنیتی و حفاظتی ویژه‌ ای داره. از این رو، انتخاب بهترین آنتی‌ویروس برای گوشی‌ های سامسونگ یک مسئله اساسی هست تا بشه از تهدیدات امنیتی جلوگیری کرد و از اطلاعات مهم خودمون محافظت کنیم.

یه آنتی ویروس خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟

حفاظت قوی از گوشی در مقابل بد افزار ها و ویروس ها رو میشه نقش اصلی یک آنتی ویروس دونست که در ابتدای کار بسیار مهم هست و باید به اون توجه کرد. حالا در کنار این ویژگی به سایر چیزهایی که از یک آنتی ویروس انتظار میره میپردازیم.

آنتی ویروس برای گوشی سامسونگ

جلوگیرری از تهدیدات آنلاین : باید قادر به تشخیص و جلوگیری از دسترسی به سایت‌ها و منابع آنلاین مخرب، فیشینگی و تقلبی باشد.

آنتی‌ فیشینگ و حفاظت از حریم خصوصی: باید قادر به تشخیص و مسدود کردن ایمیل‌ها و لینک‌های مشکوک و همچنین محدود کردن دسترسی‌ های برنامه‌ ها به اطلاعات شخصی باشه.

پشتیبانی از فایروال و VPN: دارا بودن فایروال و قابلیت اتصال به شبکه‌ های VPN برای افزایش امنیت در اتصالات اینترنتی.

آنتی‌ سرقت و ردیابی دستگاه: قابلیت ردیابی و مسدود کردن دستگاه در صورت سرقت یا گمشدن.

پشتیبانی از گواهی‌ نامه‌ های امنیتی: باید از پشتیبانی از استاندارد های امنیتی معتبر مانند TLS در اتصالات اینترنتی استفاده کنه.

به‌روزرسانی منظم:باید به صورت دوره ای بروزرسانی بشه تا بتونه در برابر تهدید هایی که هست مقاومت کنه . چون بدافزار ها هم به مرور زمان قوی تر میشن بزای مقابله با اونها لازمه که آنتی ویروس با قابلیت بروزرسانی داشته باشه.

آنتی ویروس اندروید

قابلیت ارتباط با تیم سازنده و پشتیبانی : در صورت بروز مشکل برای نرم افزار لازمه که تیم پشتیبانی وحود داشته باشه تا اون مشکل رو برطرف کنه.

اینو هم در نظر داشته باشید که نرم‌افزارهای آنتی ویروس ممکنه تو قابلیت های خودشون متفاوت باشن، پس لازمه قبل از خرید یا نصب هر آنتی ویروس، تحقیقات کافی انجام داده و بهترین گزینه رو برای نیازهای امنیتی خودمون انتخاب کنیم.

Bitdefender، نرم افزاری که تمام ویژگی های بالا رو در خودش جا داده!

تو صدر بهترین آنتی ویروس برای گوشی سامسونگ آنتی ویروس Bitdefender هست که توسط شرکتی با همین اسم پایه گذاری شد. این شرکت که تو  سال 2001 در رومانی تأسیس شد ؛ یکی از اولین استارت‌ آپ‌ هایی هست که بعد از سقوط کمونسیم تو کشور رومانی کار خودش رو آغاز کرد . Bitdefender بسته‌های متنوعی رو برای مصرف‌ کنندگان و مشاغل باقیمت‌ های رقابتی ارائه می‌ ده و تو آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه و استرالیا هم دفاتری داره. این آنتی ویروس برای IOS و Windows  هم عرضه شده و همانئد اندروید بسیار پر کاربرد و محبوب هست.

حالا میپردازیم به ویژگی های این آنتی ویروس :

 برنامه امنیتی اندروید Bitdefender تو برخورد با ویروس ها و بد افزار ها بهترین آنتی ویروس به حساب میاد. از ویژگی های مهم این آنتی ویروس برای گوشی سامسونگ میتونیم به کم حجم بودن این برنامه اشاره کرد که باعث محبوبیتش شده. علاوه‌براین، امکان یکپارچه‌سازی با ساعت‌های هوشمند اندرویدی رو هم داره .

آنتی ویروس گوشی سامسونگ

همچنین، ابزارهایی برای حفاظت حریم شخصی ازجمله قفل برنامه، اسکنر وای‌فای، ویژگی‌های ضدسرقت و اعلان نشت اطلاعاتی از قابلیت های دیگه این برنامه هست. ویژگی جدیدی که تو این برنامه ارائه شده است Scam Alert هست که لینک‌ های مخرب ارسال‌ شده ازطریق SMS یا برنامه‌های پیام‌ رسان و اعلان‌ های روی نمایشگر رو شناسایی میکنه.

این آنتی ویروس همچنین قابلیت ارائه وی پی ان رو داره که ویژگی در خور توجهی هست البته حجم اون محدود و 200 مگه. در کنار اون هم قابلیت مسدود کردن سایت های مخرب و آلوده کننده گوشی سامسونگ رو داره که به نوعی این دو ویژگی از جمله مهم ترین و یژگی ها و نکات در خور توجه این آنتی ویروس تو بحث فضای سایبری و اینترنت هست.

از به‌ روزرسانی‌ های مکرر برای به روز بودن با جدیدترین ویروس‌ ها استفاده می‌ کنه و یک افزونه VPN برای ناشناس موندن آنلاین بهره میبره. مجموعه حفاظت استاندارد شامل محافظت در برابر فیشینگ ، تهدیدات شبکه ای و موارد دیگه هست؛ که هرگاه کامپیوتر در معرض یک ویروس مخرب باشه برای پاکسازی و بازیابی، راه‌ اندازی مجدد میکنه.

آنتی ویروس گوشی ساسمونگ

نحوه دسترسی به این برنامه

این آنتی ویروس بعد از دانلود و در دسترس بودن فقط به مدت 14 ر وز قابلیت اتصال رایگان رو داره و برای تداوم استفاده  از این برنامه باید اشتراک این برنامه رو تهیه و خریداری کرد. نسخه رایگان این برنامه با اسم Bitdefender Antivirus با قابلیت های کمتر و محدود تر تو دسترس هست. این نسخه  به‌صورت اپلیکیشنی جداگانه توسط Bitdefender  ارائه شده  که در صورت عدم تمایل به خرید برنامه Bitdefender Mobile Security(نسخه اشتراکی) می‌توانید فقط برنامه Bitdefender Antivirus(نسخه رایگان) رو نصب کنید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه علم و فناوری با ما در سایت مسترمگ همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *