اگر برند آنر را می‌شناسی، احتمالاً به خاطر گوشی‌های این شرکته. با این حال، Honor لپ‌تاپ‌های خوبی هم تولید می‌کند و Honor Earbuds 3 Pro ثابت می‌کند که این شرکت در زمینه هدفون هم استعداد دارد.

Honor از سال 2018 ایرفون‌های پایه و میان‌رده‌ای ساخته است ولی Honor Earbuds 3 Pro سطح جدیدی را برای این شرکت به ارمغان آورد، در حدی که بتواند با برندهای برتر دنیا رقابت کند. صدای عالی، ویژگی‌های فراوان و حذف نویز فعال بسیار مؤثر: Honor Earbuds 3 Pro هر آنچه را که در یک جفت هدفون بی‌سیم واقعی به دنبالش هستیم را دارد.

 

طراحی بدنه

از نظر ظاهری بسیار شبیه به ایرپادهای اپل است

فوق العاده راحت

تناسب به اندازه کافی برای دوندگان ایمن است

Honor Earbuds 3 Pro تقریباً شبیه به AirPods Pro اپل است. اما این یک ویژگی است که در بین دسته‌های جوان‌تر برند رایج است. برای مثال، Honor MagicBooks طرح‌هایی شبیه به مک‌بوک را با هزینه کمتر ارائه می‌کند.

این هدفون فقط اندکی ارزانتر از AirPods Pro است که انتظارات را از آنها برای ارائه افزایش می دهد. اگر قبلاً به امتیاز بررسی توجه کرده اید، می دانید که آنها تا حد زیادی این کار را انجام می دهند.

اگر شما فردی هستید که ترجیح می‌دهید جوانه‌هایش شبیه ایرپاد پرو نباشد، آنر ایرباد 3 پرو نیز در گزینه خاکستری نقره‌ای و همچنین گزینه سفید خالص برای بررسی در اینجا موجود است.

و اگر ظاهر نسخه سفید را دوست دارید، اصالت آنر از نظر طراحی بیشتر از راحتی و کاربردی بودن آن جبران شده است. فقط سه اندازه نوک در جعبه وجود دارد، و من متوجه شدم که جفت “بزرگ” راحتی و تناسب بسیار خوبی را ارائه می دهد که برای استفاده توسط دوندگان به اندازه کافی خوب است.

ایرپاد Honor Earbuds 3 Pro عکس ۱

نکات، پلاستیک سخت پوسته ها را از غضروف گوش شما دور نگه می دارد تا از ناراحتی در دوره های طولانی تر استفاده جلوگیری کند، در حالی که مهر و موم عالی را حتی پس از 45 دقیقه دویدن نیز حفظ می کند.

آنر Earbuds 3 Pro را به عنوان “ضد آب برای استفاده روزانه” توصیف می کند، و در حالی که هیچ رتبه IP در وب سایت Honor منتشر نشده است، این شرکت در هنگام عرضه ادعا کرد IP54 مقاوم در برابر آب / گرد و غبار است. این بدان معناست که آن‌ها می‌توانند با پاشیدن آب از همه جهات، مطابق با مشخصات AirPods Pro، برخورد کنند.

شما می توانید مقاومت بسیار بهتری در برابر آب را از هدفون های اسپرت اختصاصی پیدا کنید. با این حال، ساخت هدفون با حذف نویز پیشرفته ضد آب بسیار دشوار است. Honor تعداد میکروفون‌هایی را که این هدفون‌ها استفاده می‌کنند، توضیح نداده است، اما احتمالاً هر کدام سه میکروفون دارند – و هر یک نقطه‌ای آسیب‌پذیر برای ورود آب است.

قاب شارژ Honor Earbuds 3 Pro یک لوزی کوچک از پلاستیک براق است که یک LED وضعیت کوچک در جلو و یک سوکت شارژ USB-C دارد. یک بار دیگر، این یک طراحی بسیار شبیه به اپل است.

ایرپاد Honor Earbuds 3 Pro عکس ۲

این قاب از شارژ بی‌سیم Qi بهره می‌برد که در مواقعی که با قاب مرده مواجه می‌شوید و گوشی شما از شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند، راحت است. Honor می‌گوید که Earbuds 3 Pro اولین هدفون بی‌سیم واقعی جهان با شارژ «5C» است.

این استاندارد معمولاً به آن اشاره نمی شود و سرعت شارژ دستگاه را تعیین می کند. ده دقیقه در قاب گوشی Honor Earbuds 3 Pro را از تخت به 55 درصد می رساند. پشتیبانی از 5C به این معنی است که جوانه ها می توانند در 12 دقیقه به شارژ کامل برسند. اما در واقع در 12 دقیقه به 69 درصد می رسند. آنها در 26 دقیقه به 100٪ رسیدند.

این به ما چه می گوید؟ این هدفون احتمالا تا دمای 5 درجه سانتیگراد شارژ می شود، اما نتایج واقعی هنوز کمی بهتر از ادعای خود آنر در مورد شارژ 30 دقیقه ای است.

همانطور که ادعا می شود، این پرونده تقریباً دقیقاً سه اتهام را ارائه می دهد. در ابتدا، من فکر کردم که ممکن است حتی بهتر عمل کند، زیرا اولین بار شارژ فقط 26٪ از باتری کیس را مصرف کرد. اما دومی 35 درصد حذف شد و سومی تنها با 1 درصد شارژ کیف را ترک کرد.

و عمر باتری؟ Honor Earbuds 3 Pro برای چهار ساعت استفاده با حذف نویز فعال یا شش ساعت بدون استفاده از آن رتبه بندی می شود.

ایرپاد Honor Earbuds 3 Pro عکس ۳

متوجه شدم که گوشی سمت چپ بعد از 3 ساعت و 49 دقیقه مرده است، گوش راست چهار دقیقه بعد، با روشن شدن ANC. این نتایج به ارقام اعلام شده نزدیک است، اما به نظر من هنوز به طرز ناراحت کننده ای کوتاه است – اگر چیزی باشد، باعث می شود از شارژ نسبتا سریع آنها سپاسگزار باشید.

بدون ANC، Honor Earbuds 3 Pro حدود 5 ساعت و 10 دقیقه دوام آورد که کمتر از ادعای شش ساعته بود. Honor واحدهای خود را با حجم 50٪ آزمایش می کند و این نتایج می تواند تا حدی تحت تأثیر دستگاه قرار گیرد. اما، دوباره، عملکرد چیزی بیش از اوکی نیست.

 

امکانات

حذف نویز فعال بسیار خوب

کدک SBC و AAC فقط پشتیبانی می کند

حسگر گوش امکان پخش/مکث خودکار را فراهم می کند

Honor Earbuds 3 Pro دارای ویژگی های بسیار زیادی است که به نظر شما برای هدفون های بی سیم واقعی معمول است. اما، حداقل در بریتانیا، ما غیرمعمول ترین چیزها را دریافت نمی کنیم.

آنر در زمان عرضه در مورد سنسور دمای این جوانه‌ها صحبت کرد، اما در مدل بریتانیایی این سنسور عمل نکرد. این لزوما به این معنی نیست که سخت افزار کنار گذاشته شده است. ممکن است فقط به این معنی باشد که سنسور دما برای تشخیص سایش در این نسخه استفاده می شود.

یکی از هدفون را بیرون بیاورید و پخش موسیقی یا پادکست شما متوقف می شود. آن را دوباره در آن قرار دهید و از سر گرفته می شود. اگر آن را مفید نمی‌دانید، این ویژگی را می‌توان خاموش کرد.

Honor Earbuds 3 Pro همچنین دارای قابلیت حذف نویز فعال بسیار خوبی است که از یک میکروفون اضافی «کانال گوش» در کنار میکروفون‌های خارجی دوگانه برای بهبود نتایج استفاده می‌کند. این بسیار موثر است و شما می توانید حالت ها را انتخاب کنید.

ایرپاد Honor Earbuds 3 Pro عکس ۴

سوئیچ هوشمند بین سطوح ANC بر اساس نویز محیط. Cozy برای محیط های اداری مانند ساخته شده است. متوسط حالت متوسط است. و Ultra بدون توجه به موقعیت، ANC را حداکثر می کند. بین آنها در یک اتاق نسبتاً ساکت جابجا شوید و بعید است که تفاوت زیادی را متوجه شوید. اما Ultra صدایی با فرکانس پایین بسیار بیشتر از Cozy در محیط های پر سر و صدا می کند.

حالت‌های سبک‌تر برای کسانی که ANC را ناراحت می‌کنند وجود دارد، اگرچه من همه آنها را خوب می‌دانم. حالت آگاهی برعکس ANC عمل می‌کند و از طریق صدای خارجی فیلتر می‌کند تا بتوانید در حین گوش دادن به محتوا، آنچه را که در حال وقوع است بشنوید. Honor Earbuds 3 Pro در هنگام روشن بودن ANC کاملاً مستعد نویز واضح باد است. با این حال، من توانستم این هدفون را در چهار پرواز هواپیما امتحان کنم و متوجه شدم که آنها کار بسیار خوبی انجام می دهند.

میکروفون کانال گوش ویژگی Fit Test را نیز فعال می کند. این یک آهنگ را پخش می‌کند و با استفاده از میکروفون داخل گوش به آن گوش می‌دهد تا ببیند چگونه بازتولید می‌شود. کاهش بیس به Honor Earbuds 3 Pro نشان می‌دهد که نوک آن به اندازه کافی خوب نیست و هدفون می‌تواند صدا را برای جبران آن اکواشن کند. اما اگر این را تجربه کردید، اکیداً توصیه می‌کنم به جای اکتفا به EQ یکی از مجموعه‌های دیگر نکات را امتحان کنید.

در مرحله بعد ما Dual Connect را داریم. این به Honor Earbuds 3 Pro اجازه می‌دهد به طور همزمان به دو گوشی مختلف متصل شده و بین آن‌ها جابه‌جا شود.

بنابراین، این هدفون‌ها دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌ها هستند، و من تقریباً خوشحالم که دمای داخل گوش را از دست داده‌ایم، زیرا این یکی از ویژگی‌هایی است که می‌توان آن را کرکی در نظر گرفت. با این حال، پشتیبانی از کدک نسبتاً اساسی است و فقط SBC و AAC در فهرست هستند.

ایرپاد Honor Earbuds 3 Pro عکس ۵

کنترل ها شاید بحث برانگیزترین ویژگی های Honor Earbuds 3 Pro باشند. آنها از مناطق حساس به لمس در هر یک از ساقه های گرد گوش استفاده می کنند.

به طور پیش فرض، دو بار ضربه زدن روی هر یک از گوشی ها به عنوان یک فرمان پخش/مکث عمل می کند. اینها را می توان به تغییر آهنگ یا بیدار کردن دستیار هوش مصنوعی تلفن شما تغییر داد. یک حرکت حرکتی بین ANC، بدون ANC و حالت هوشیاری چرخه می‌شود و ساقه‌های جوانه‌ها را به سمت بالا و پایین می‌کشد و حجم آن را تغییر می‌دهد.

همه این ژست‌ها به خوبی کار می‌کنند، اما سطح صاف و با اصطکاک بالا این هدفون‌ها می‌تواند باعث ایجاد حس ناخوشایند در تغییر صدا شود. و گاهی اوقات، به نظر می رسد Honor Earbuds 3 Pro دستور دو ضربه زدن عجیب و غریب را از دست داده است.

 

کیفیت صدا

صدای فوق العاده سرگرم کننده و جذاب

قدرت زیر بیس عالی

یک بیس لمسی برای افراد پاکدامن، اما نه بیش از حد

پروفایل های EQ ویژگی گمشده ای هستند که در میان هدفون های بی سیم واقعی رایج است. با این حال، فکر نمی کنم مهم باشد؛ Honor در تنظیم این جفت جوانه کار بسیار خوبی انجام داده است.

فرصت‌های زیادی برای به هم ریختن آن وجود داشت، زیرا Honor Earbuds 3 Pro دارای یک آرایه درایور غیرعادی است. آنها دارای یک درایور دینامیکی بزرگ با قطر 11 میلی متر و یک توییتر PZT (پیزوالکتریک) هستند که باعث ایجاد سردرد متقاطع برای مهندسان Honor شده است.

با این حال، آنر این کار را به پایان رسانده است. کیفیت صدای Honor Earbuds 3 Pro عالی است، بدون هیچ کسری آشکار در هیچ زمینه ای.

بیس عمیق و مطمئن است، بدون اینکه از راه دور بیش از حد به نظر برسد. و قدرت ساب بیس عالی است. تریبل دقیق و دقیق است، بدون تداعی یا سختی خیره کننده – وقتی Honor صدا را به عنوان “بیس قدرتمند، سه صدای درخشان” خلاصه می کند، آرامش بخش است.

ایرپاد Honor Earbuds 3 Pro عکس ۶

ادغام این دو درایور نیز نسبتاً چشمگیر است. هنگامی که دو درایور بدون دقت کافی با هم جفت می شوند، گاهی اوقات می توانید خروجی آنها را به عنوان دو موجودیت جداگانه بشنوید که ایده آل نیست. صدای Honor Earbuds 3 Pro به عنوان یک کل منسجم به نظر می رسد.

این تا حد زیادی به مهم‌ترین بخش صدا مربوط می‌شود، که از طریق قسمت‌های مختلف تاری Honor به آن نگاه نمی‌شود: میان رده. میانه‌ها در اینجا یکنواخت هستند، با سطح خوبی از بافت و تعریف در کل این بخش از طیف فرکانس.

این یک تضاد کامل با آخرین جفتی است که من بررسی کردم، Edifier NeoBuds S، که یک سوگیری متمایز از میانه بالایی را نشان می دهد. رویکرد متعادل‌تر آنر در اجرای واقعی آواز ضروری است.

این چیزها در چند ثانیه اول گوش دادن به موسیقی از طریق Honor Earbuds 3 Pro واضح است. مثل این است که یک پرتره نقاشی شده از بازیگر مورد علاقه خود را ببینید و بتوانید فوراً آنها را تشخیص دهید.

علی‌رغم همه این‌ها، Honor Earbuds 3 Pro در واقع آن نوع تنظیم یدکی را که ممکن است در مجموعه‌ای از هدفون‌های «صوت دوست» بشنوید، ندارد. مقداری مید باس اضافی وجود دارد که صدا را کمی غلیظ می کند، اما به لطف تعریف خوب میان رده، صدا را مسدود نمی کند.

بیس نیز کمی افزایش یافته است، اما این با آنچه که این روزها بیشتر مردم از هدفون انتظار دارند مطابقت دارد. به نظر می رسد Honor به دنبال برداشتی دقیق تر از صدای اصلی بوده است و به خوبی از پس آن برآمده است.

ایرپاد Honor Earbuds 3 Pro عکس ۷

من یک شکایت دارم: عرض صدای Honor Earbuds 3 Pro کمی محدود است. در ابتدا به اندازه هدفون‌های بی‌سیم واقعی با قیمت گسترده به نظر نمی‌رسد، اما فکر می‌کنم این هدفون‌ها به راحتی از میان هدفون‌های با کیفیت بالا غلبه می‌کنند.

اگر Honor درخواست‌ها را می‌پذیرفت، من یک حالت EQ نیز درخواست می‌کردم که باس و مید باس را کمی کاهش دهد. با کاهش دامنه 60 هرتز به 125 هرتز به میزان یک یا دو دسی بل در ابزار Dolby Atmos در یکی از تلفن های آزمایشی خود، توانستم صدا را – حداقل به گوشم – بازتر و منسجم تر کنم. با این حال، بسیاری آن را باعث می‌شوند که صدا کمتر سرگرم کننده و قدرتمندتر شود.

بیایید با یک کلمه در مورد تجربه خود در مورد کیفیت تماس پایان دهیم. از طرف دیگر به من گفت که صدای من از طریق Honor Earbuds 3 Pro بسیار واضح است و این جوانه ها در حذف صدای خارجی عالی هستند.

صدای عالی و راحتی ایرپاد Honor Earbuds 3 Pro

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه علم و فناوری با ما در سایت مسترمگ همراه شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *